Oct 27, 2010

It's a love thing :)

Tänane päev oli unine ja vaikne ja...
Magasin hommikul sisse, 
Tööl ei saanud haigutust maha suruda
Ja kui koju sain, tegin esimese asjana tunnise uinaku :)

Käisin raamatukogus ja tiksusin terve päeva mõttetult maha.
Here it is. Yeah, I said it!

Aga kui ma ühest asjast aru ei saa, 
On see järgmine:

Kust tuleb ühel päeval välja viis inimest, 
Kes kõik tahavad mult äkki mingit jagamatut tähelepanu
Ja kaugjuhtimise teel osutatud esmaabi?
Täirsa lõpp, kuidas mul lõpuks ajud kõrvust välja pressisid.
No ausalt, liiga palju infi, liiga vähe infi, 
Liiga palju möödarääkismist, liiga vähe emotsioone, 
Emotsioonide overload.
No ei saa msn-i vestluses mp3-e parandada
Ja ei saa telefoniteel blogipostitust seadistada
Ja ei saaaa selle kõige kõrvalt veel asjalikku suhtenõu anda.


Ma tahan, et Leeni tuleks
Ja tahan autos istuda surnuaia parklas, 
Suitsu teha ja rääkida ja vaikida ja 5. plaanid paika panna.
Sest see on ametlik nüüd.
5. november olen ma Tartus.
Birxi sünna ja pidu-pidu!! :D


Ema Soome-asjad liiguvad lausa ülehelikiirusel hetkel.
Täna hommikul pani kabineti rendileandmise kuulutuse üles
Ja lõunaks oli huviline olemas.
Keelekursuselt tuli ta ka täna õhtul tagasi uudisega, 
Et novembri lõpus on ta kolm päeva Soomes
Tööandja kulul kohaga tutvumas.
It seems all the things just happen on their own.
Ikka veel ei julge täiega loota, 
Aga tunne on... Maagiline.
Okei, halvasti öeldud, jahhh, 
Aga kritiseerige siis, kui te ise olete 24 aastat 24/7
Oma emaga ninapidi koos olnud, elanud ja töötanud.
Ma olen hetkel seisukohal, et ükski inimene ei peaks teist nii palju nägema.
Pole ime, et abielud lagunevad!
I totally get it.




Siin on teile lõpetuseks üks eriline retrolugu, 
Mida ma kuulasin non-stop
Umbes... Neli aastat tagasi.
Ja ma enam ei mäletanudki seda lugu, 
Ei mäletanud selle kuulamist, 
Aga Youtube söötis selle mulle täna ette.
Kuulan jälle. Ja enam ei mõju see päris sellistele valupunktidele, 
Aga kuulan kolmandat ringi ja miskit selles ju on :)


Kujutage ette, ma olin vaevalt mõni aasta tagasi
Just sellise muusika sucker :D
Et mida valulisem ja softim, seda parem...

Ma olin väga-väga katkine.

Teate seda?
Nüüd on raske seda endalgi meenutada.
Vahel tahaks nüüdki tollasest valust rääkida, 
Sest see oli nii suur ja tundus nii lõpmatu sel hetkel.
Mul on siiani asju, mida ükski elav hing ei tea.
Mul on saladusi, mida ma ise enam peaaegu ei mäleta, 
Sest nad on nii sügavale maetud lihtsalt..


Aga kuulake nüüd laulu hoopis:





Ja magage hästi, musirullid!
Millal ma teid kõiki küll jälle näha saan?
I hate being apart :) 

No comments: