Oct 24, 2010

Suvalises kohas taevast alla sadanud...

Täna oli imelikul kombel kõigest keskpärasest hoolimata
Olnud täitsa süüper-düüper päev.
Ja eile oli ka.

Aga siiski, 
Here's a mental note for myself:
Purjus Heigo(?) ja purjus Marii viie minuti sees
On minu haprale psüühikale natuke liiga väsitav :D


Diir guud loord, ausaõna :D
Läksin välja, et väike vaikne laupäeva õhtu linnas veeta, 
Jutt oli isegi, et vara koju ja natuke Kantsis ja nii...
Aaaaga... Jeah.
Mul kõrvad siiani kumisevad sellest... Khm... Mölast :D


Muidu on olnud üllatavalt mõnus.
isegi kui Leenit polnud ja sistasid ka mitte...
Kädiga saime eile isegi mõne sõna vahetada
Ja Kender oli eile linnas...


Mulle kohe ikka väga-väga meeldivad sellised
Auto-chillid nagu me viimasel ajal teeme.
Et lihtsalt istud, kuulad vaikselt mussi, 
Räägid kõigest, mis pähe tuleb ja lihtsalt oled.
Nii pagana harva ma ikka saan neil kõigil sabast kinni, 
Seda peab maksimaalselt ära kasutama ju :)
Natuke kahju on sellest Tallinna-plaani ära jäämisest, 
Aga pole viga, 
Eks ma lõpuks ikka jõuan sinna.
Eventually.
Tahaks küll...
Ma pole Tallinnas vist pool elu väljas käinud enam :D


Ja üldiselt tahaks Tartusse 
Ja mingil hetkel tahaks Võsul ka olla natuke aega.
Kuigi see hetk ei saabu vist veel lähiajal, 
Kui on aega seal erakut mängida.
Mitte, et seekord midagi valesti oleks, 
Absoluutselt mitte.
Aga tahaks istuda seal, oma muusikat kuulata
Ja midagi reaalselt kirjutada ehk...


Ma olen täiega väsinud tegelikult.
Mitte ainult selle tänaõhtuse möla pärast, 
Aga üldse.
No mitte millekski pole viimasel ajal energiat.
Tahaks lihtsalt lebada kusagil, 
Kuulata kuidas teised su ümber lobisevad, 
Luristada suurtes kogustes kehva teed
(mida ma viimasel ajal kogu aeg teen ka!)
Ja olla, mitte mõelda, mitte tegutseda, 
Mitte vastata pidevalt mingitele teravmeelsetele remarkidele...
tahaks puhkusele :D
Päriselt.
Mingisse teise linna hoopis, 
Keskonnavahetust tahaks
Ja mingit sorti inspiratsiooni jälle.


Viimasel ajal ei suuda isegi
Mu inimesed mind enam õieti inspireerida.
Ma tahan neid näha küll, 
Ma ei ütleks ära ühestki võimalusest nendega ega veeta, 
Aga sellist... Sellist õiget vaimustust ei ole.
Sellist tõelist sädet, mis...
Rrrh.
Ma ajan segast.


Enivei.
Ma lõpetan oma teekruusi ära nüüd
Ja koperdan voodisse.
Teeme nii, et järgmisel nädalal on kõik jälle endine, kei? :)


Head ööd, mu kallid-kallid-kallid!


♥ ♥ ♥


The skies above us are empty and bland, 
Where is the God now, where's the Superman?
We're ready to believe now, our faith is strong,
So where's the proof that it all wasn't wrong?

We're standing here together, watching the skies
Waiting for enlightenment, some sort of a sign.
Make us believe now, win over our faith!
Let us know now for ever You aren't a fake!


But the sky is as it was: so silent and still, 
No miracle's given, no power of will.
Where is our God now to lead us along?
Where are the angels with heavenly songs?


I'm yelling above: "We're here to believe!"
"Send us a sign, let us know You are here!"
Just minutes to midnight but nothing has changed, 
We still see no signs pointing out the right ways.

No comments: