Oct 16, 2010

It's my life...

Meil oli täna nii lahe plikadeõhtu :)
Käisime Maarja ja Eveliniga Bamboos,
Ajasime juttu, nägin Kairet teist korda päeva jooksul :D
Ta pani täna mu 24 aastat vabalt kasvanud kulmude kallal toime hirmsa roima :D
Jungle was massive :D

Eniveis.
Peale Bambood tuli Kants
Ja seal oli täna tõesti mõnus istuda.
Kui ma ainult nii pagana väsinud poleks
ja teada on, et tegus viikend on ees...
Ma lihtsalt ei suutnud haigutamist lõpetada
Ja veerand ühe ajal laekusime sistadega koju.

Suhtlesin veel vahepeal oma päälinnas viibivate tupsudega
Ja tundub, et neil on täna päris tore õhtu :D
Messid ja kõned olid küll väga... eeee... jeahh :D
Ühesõnaga, lahe, et kõigil oli lahe.
Ja ma armastan teid ka, 
Kuigi te olete ikka väga rõvedad :D

It was a really cool night.

Ja ma täiega-täiega-täiega ootan novembrit.
Et äkki viiendal siis ikkagi Tartu ja Viljandi???
I would love it!!! :D

Head ööd, mu tupsikud :)

No comments: