Oct 1, 2010

Otse Tartust

Te peate mind vabandama,
Ma olen veits peomeeleolus (loe: purjus)
Ja võin seega sooritada ennenägematuid kuritegusid
Meie emakeele vastu.

Tahtsin lihtsalt öelda...
Mul on arvatavasti maailma kõige-kõigem
Sõpradepunt EVER.

Ma sain terve posu imelahedaid kinke,
Mul on olnud maailma meeleolukaim õhtu,
Eriti seoses mu parima sõbra ja sõbranna väljaselgitamisega.
Tervitan siinkohal Brigittat ja Märti...
Märt, deeeem, kuidas sa tegid seda????
Mõistatus...

Ühesõnaga, ma tahaksin taaskord ülistada
Oma maailma parimaid sõpru ja õdesid
Ja ma lihtsalt pean selle välja ütlema...

Asi polegi nii väga MINU sünnipäevas,
Kogu see mõnus olemine ja tunee,
Need on absoluutselt tänu teile.
Ja ma olen üliõnnelik, et te tulite
Ja üliõnnelik, et te olemas olete.
Ausalt.
Alkoholist täiesti sõltumatult. :D

Ma armastan teid lihtsalt nii ülivägapalju,
Et seda on raske seletada nii kainelt kui täispeaga.

Kallistan hingetuks :D

Ja P.S.

Ma ei tea, kuidas te nii ideaalsed kingid välja kaevasite,
Aga te kõik lugesite mu mõtteid.
Gita, Andres: Kitarri häälestaja, really???
I love it! It brings my dream so much closer!
Märt, Ivari, Arti....
Kas te ka teate, kui kaua ma oma tuppa taime olen mõelnud osta?
Nagu päriselt, ma TÕESTI tahtsin seda :D
Leeni, Maarja...
You thought outside the box and it ROCKED!

Te olete mul maailma kõige-kõige-kõige paremad.
Kui ma saaks teid kasvõi tuhat korda kallistada...
Mul oli elu parim sünna.
Ausalt.
Armastan.

No comments: