Oct 17, 2010

Music is our religion

Just praegu sain aru, 
Kui tihedalt on mu muusikamaitse seotud mu sõprade omaga.
Ja et miks see nii on.

Muusika seostub mulle ülitihedalt
Teatud inimeste ja hetkedega.
Ja kuna ma jumaldan inimeste peades sorimist, 
Siis kuulan ma nende lemmikmuusikat juba sellepärast, 
Et luua seoseid ja püüda kuulda seda, 
Mida nemad kuulevad.
Millised sõnad on tähenduslikud?
Milliseid mõtteid see tekitab?
It's some sort of advanced psychology :)

Ja see muusika muutub mulle armsaks
Just nende seoste pärast, 
Sellepärast et ma kuulan seda over and over again
Ja muusikas on ALATI midagi, 
Mis meeldib. Tuleb see lihtsalt üles leida.


Muidugi ei tähenda see, 
Et ma kuulan ainult seda, 
Mida kuulavad mu sõbrad.
Aga ma saan alati igalt inimeselt mõjutusi
Ja lisan oma niigi eklektilisele muusikamaitsele
Alati mõne uue nime, kui tutvun uue inimesega.


Ma tean kindlalt, et tänu Leenile olen ma jõudnud
Mötley Crüe, Metallica ja 30 seconds to Mars'ini.
Andreselt sain ma Gunsi ja muidugi Revolver.
Fox oli see, kes mind HND esimesele livele vedas.
Kriss ja Birx hoiavad mind tihedalt uute klubihittide lainel :D
Märdilt sain Paha Polly ja Emeraldi ja Moloko,
Ivarilt Nirvana ja Arctic Monkeys'i.
Ja nii edasi, nii edasi, nii edasi.


Ma leian koguaeg midagi uut
Ja nii paljud lood seostuvad mingite kindlate õhtute ja inimestega, 
Et mõnda ei suuda veel pikalt kuulata ilma, 
Et tõsisemat sorti melanhoolia ja igatsus ära tahaksid lämmatada :)


Ja nüüd, my sweethearts, 
Keeran ma iPodil volüümi juurde
Ja hakkan koolitööga tegelema :D
Mitte enda omaga, aga kohustus on kohustus, right...


Head muusikat! :D



No comments: