Oct 7, 2010

Celebrate good times, come on!

Niiiihh.
Tuleb välja, et mu praktiliselt must juuksevärv näeb suht nunnu välja isegi.
Ja pmst sain ma oma finantsprobleemidele ka lahenduse.
Ja elu oleks lill, 
Kui pagana Rakvere kaubandusvõrk poleks tühi nagu kell.
No mis mõttega te hoiate lahti poode, kust midagi osta pole???
Isegi oma kingiks saadud 500-eegust kinkekaarti
Ei osanud ma kusagile paigutada.
Aga ärge muretsege, sistad, mul on ideeee!! :D
No vaatame, mis saab, aga jahhh...
Kui asi siinsete kaupmeeste hooleks jätta, 
Siis käiksin ma ringi paljajalu ja kannaks... Voodilinu vms.
Niiet aina ja aina ahvatlevam tundub
Gita ja Andrese kutse Tallinna sõita.
Ma kohe ei tea.
Aga võib-olla tõesti.
Et oleks arukas.
Ja kinno tahaks!

Nojahhh.
Vaatame, vaatame, vaatame.
Tegelt tahaks jubedalt hoopis, 
Et oleks selge sügisöö ja tähed
Ja istuda kusagil kantsi taga ja külmetada omal ääss otsast ära, 
Aga kuulata seda haiget iba ja pärast burksi süüa
Ja ma pole Leenit terve nädala näinud, 
Kui ebanormaalne see on!! :D
Et tahaks nagu korraga Rakveres ja Tallinnas olla.
Can we do that?

Homne veel ja siis on lebo.
Ja kusagilt ma saan omale saapad ja koti ja maeiteamidaveel.
Ja muidugi just nüüd, 
Kui ma olen täielikus ostupõuas ja šopingupohmellis, 
Lõhkusin ma oma ainumaste talutavate jalanõude luku ära.
Jei for me!
Ma olen nagu kodutu siin vms :D
Raha nagu oleks aga osta pole midagi.
Nõukaaeg on tagasi, juubelda, ristirahvas!!!!

Paluks mind kolhoosikeskuse poodi müüjaks sebida,
Et ma saaks leti alt kitli ja kummikud sebida omale.
Vastu luban vorstikangi. Krakovi oma.
Tänks! :D

No comments: