Dec 31, 2011

Igas meepotis peab ikka tõrva kahh olema

Arvuti hakkab viimasel ajal ikka päris ära koolema. 
See hääl ja pidev iseeneslik väljalülitumine 
Panevad mind arvama, et midagi on vist viltu. 
Can't be absolutely sure yet, though. 


Üldiselt oli täna täitsa kena viimane päev praktikal, 
Sai kenasti kokku võetud kogu asi, 
Paar kiidusõna enda aadressil ka.. 
Ja nüüd olen ametlikult vaba inimene. 
Jaanuar saab mõnna olema. 
Ausalt, tahaks lihtsalt puhata ja mängida. 
Mõtlesin isegi veitsaks ajaks Võsule kolida. 
Saaks natuke mõtteid klaarida ja nii. 
No näeb, kuidas läheb. 


Olen viimasel ajal enda pärast veidi mures. 
Nagu sai õdedelegi räägitud: 
Kui ma suudan endale kellegi suhtes paksu naha kasvatada 
Ja enam iga nende sõna ja liigutuse peale ei haavu või ei pisarda... 
Siis lähevad asjad kiiresti hapuks. 
Ma kas olen täiesti kohal, täie hingega asjas sees 
Ning täiega emotsionaalne ja haavatav... 
Või ma ei olegi. Nähtud, tehtud. 
Seekord loodan, et saab veel õigel ajal asju ringi pöörata. 
Kahju on headest inimestest oma kummalise mõttemaailma tõttu ilma jääda. 


Ja nüüd enne kui ma magama lähen, 
Teile väga sobival teemal tänane foto. 
Teemaks on Where You Sleep. 
Ehk siis pilt minu voodikesest, kuhu ma kohe sukeldun. 
Viimasel ajal saame me häbiväärselt vähe aega koos veeta. Tõsiselt. 
Ja ma tunnen, et see ongi mu viimase aja ebastabiilsuse peamine põhjus. 
Niisiis: minu armas voodikesekene :) 
Ja kogu see pildiladu seal seinal aitab mul igal ööl rahulikult uinuda. 
Kõik kallid on seal esindatud, 
Saab neile igal õhtul enne tule kustutamist head ööd soovida :) 


Ja tõesti. 
Ilusaid unenägusid ja kaunist homset, mu armsad!



No comments: