Jan 1, 2012

I wish you a happy ending

Ja ongi vana aasta ära saadetud ning uus käes. 
Mõtteline puhas leht, mõtteline uus algus. 
Lubasin endale sel aastal mitte lubadusi anda. 
No nagunii ei suuda ma neid pidada :D 

Üldiselt on natuke kurb ja üsna valus, 
Et on halbu asju, mis paratamatult selle ilusa puutumatu aasta kohe ära märgivad. 
Mul on tohutult abitu ja küündimatu tunne, 
Kui ma ei suuda oma armsaid inimesi valust säästa ja nende olemist paremaks teha. 
Ma vihkan seda, kui ma tunnen end abitu ja küündimatuna.

Leian päris siiralt, et ei inimesed ega loomad tohiks valutada. 
Ei füüsiliselt ega psüühiliselt. 
Kui armastada tervet maailma, siis on needuseks ka terve maailma valu. 
Aga ma tahan teha kõik, mis minu võimuses. 
Ma püüan siiski päästa maailma ühe hingekese haaval :) 

Ma tahaksin teile kirjutada siia mitu kilomeetrit teksti, 
Eile öösel oli see kõik valmiski mõeldud mul, 
Aga siis polnud arvutit ja nüüd pole energiat. 
Aastavahetus venis metsikult pikale ja siis veel sõit koju... 
Olen fotosid töödelnud ja vastikult palju söönud ja omale kusagilt nohu hankinud. 
Et kirjutan põhjalikumalt homme, kui veel üks pikk sõit on selja taga. 
Perekond tormab jälle reaalsesse ellu tagasi, 
Kodu jääb tühjaks ja vaid meie koeraga jääme praegu siia valvesse. 
Naljakas, meie kodust on saanud nagu mingi puhkusepaik, 
Kuhu erilistel hetkedel reaalsusest põgenema tulla :D 
Ei mingit rutiini ja argipäeva siin... 


Panen teile foto ka. 
Ma kandsin eile öösel üle miljoni aasta jälle täitsa korralikku kleiti 
Ja ei saa võimalust kasutamata jätta, 
Et seda teiega jagada. 
Muide, üks lubadus, kui ma neid endal aasta alguses anda lubaksin, 
Võik kõlada nii: Kannan 2012. aastal rohkem kleite ja seelikuid! 
Ma mõtlen, just selliseid lahedaid ja üli printsessilikke, nagu see mul on. 


Kuna päeva teema on Clothing, siis langeb kõik eriti hästi paika. 
Palun, siin olen mina oma uue kleidiga: 



No comments: