Jan 28, 2012

Come on, I dare you!

Sixx:AM-i uus album on hetkel palsam mu hingele. 
Tegelikult isegi kaks albumit, 
Sest neil ilmus nüüd seitsme looga akustiline versioon ka. 
No lihtsalt sobib nii ülihästi mu hetke meeleoludega. 
Tahan selle plaadi autos tööle saada ja lihtsalt piiri taha sõita. 
Hetkel pole võimalik, seega kuulan läpakast ja reisin mõttes. 


Ma olen Tartuga siiiani isegi väga rahul. 
Ainult juba ülehomme algav kool ei mahu hetkel mu mõistusesse :D 
Liiga pikk puhkus, liiga palju vaba aega. 
Nüüd tahaks veebruarist kooli kõrvale ka mõned trennid mahutada, 
Hakkaks ses mõttes asjalikuks, täidaks oma graafiku ära. 
Mul on vaja mõtteid veidi uuemate teemadega täita.
Kõige sellega seoses mulle ülimalt meeldib idee sellest, 
Et ma nüüd end Tartusse ära peidan, elan tihedat elu, 
Liigun oma väikese salajase graafiku alusel ja.. 
Ma ei suuda praegu rohkem, kui koera ja Leeniga suhelda :D 
Meil on täitsa kena rutiin välja arenenud, mulle tundub, 
Koer on siiani üllatavalt tubli olnud ja nii :) 


Plaanid ja unistused panevad mind hetkel naeratama. 
Taas on ees mõnes mõttes puhas leht: 
Uus periood koolis, uuesti Tartus... 
Ja mulle meeldib see tunne, et ma valitsen jälle oma elu üle, 
Et ma olen ohjad tagasi haaranud ja liigun õiges suunas. 
Natuke veel ja on kevad, natuke veel ja on suvi... 
Natuke veel ja... 

Teate, tegelikult kui elu ära väsitab, 
Siis mulle on parim ravim see, kui ma vaatan oma koera. 
Kuidas ta suurde tekihunnikusse ülima pühendumisega pesa on kraapinud, 
Sinna valju ohkega külili on kukkunud, siis natuke aega sobivat asendit on otsinud.. 
Ja nüüd rahulolevate häälitsuste saatel magab. 
Ma lihtsalt naeran lausa kõva häälega alati, kui ma talle keskendun. 
No on alles asjalik elukas :D 
Ja see, kuidas tal keel pidevalt natuke suust välja ripub, 
On uskumatult ilus vaatepilt vist ka kümnetuhandendal vaatamisel. 


Appi, ma pean ülehomme kooli minema juba! 
Oi, ma olen ära hellitatud oma pika vaheaja poolt... 
Ootan ja kardan enamvähem võrdsetes osades :) 

No comments: