Jan 25, 2012

Nullpunkt ja andekad Eesti noored

Käisime Leeniga eile teatris taas. 
Üle pika aja oli põhjus sukad ja seelik kapist välja otsida :) 
Etenduseks Nullpunkt. 


Üldmulje oli selline.. Huvitav. 
Tekitas portsu ideid, mida ja kuidas ise oleks lahendanud ja teinud. 
Ja suure hulga vaimustust andekate ja tegusate noorte suhtes tekitas ka :) 
Mingil määral tõmbasid nad ehk ise veidi oma nõrkustele tähelepanu. 
Või ma ei teagi... Natuke olen ma vist sihtgrupi-east väljas ka. 
Vaatasin ehk mingi veidi teise nurga alt kogu asja. 
Mõnes kohas oli üsna punnitatud mulje, 
Siis leidsid nad jälle end üles mingis kohas ja asi läks lausa ilusaks. 
Jah, ma oleksin siin-seal ühtteist teisiti teinud, 
Aga ära sina kritiseeri, kui sina ise pole miskit kriitikat väärivat teinud. Vot. 


Rohkem kui see etendus iseenesest 
Avaldas mulle siiski muljet trupp. 
See energia ja sünergia laval kandis etendust veel kõige rohkem. 
Üllatavalt avaldas Silja Miks mulle laulmisega kaugelt rohkem muljet kui näitlemisega 
Ja muusikaliselt oli terve asi ikka ülimõnusalt lahendatud. 
Armsalt naiivsed laulusõnad, mis sobisid armsalt naiivselt kirjeldatud suveöösse. 
Mingil hetkel tekkis igatahes tahtmine jalamaid telefon haarata 
Ja kõigile oma sõpradele SMS-id saata, et neile öelda, kui olulised nad ikka on. 
Sel hetkel ma vist saingi aru, et mulle tegelikult see etendus meeldib. 


Raamatut pole ma siiani lugenud, 
Selle suhtes on mul üsna tugev eelarvamus, 
Sest ma olen olnud ja olen hinges siiani Sass Henno suur fänn. 
Terve see raamatukirjeldus ja kõik kõlab liiga sarnaselt, 
Kardan, et hakkaksin võrdlema ja paralleele tõmbama ning teada, mis kokkuvõtteid ma teeksin. 
Sass on ikka ülihästi kirjutanud kogu sellest elluastumise raskusest ja ängist, 
Igapäevasest olelusvõitlusest ja suurest pahast maailmast. 
Ei tea, ta kirjutamisstiil on juba selline mõnus. 
Äkki peaks Margus Karule ka võimaluse andma siiski, 
Ehk üllatab :) 


Kokkuvõtteks: 
Olen rahul, et käisin ja nägin. 
Eriti sellepärast, et nüüd on päris mitu noort näitlejat, 
Kelle tulevikutegemistel silma peal hoida ja arengut huviga jälgida. 
Mul on hea tunne nende suhtes. Palju-palju potentsiaali ja annet. 


Etenduse suhtes on mul siiani vastandlikud tunded. 
Miski töötas kaunilt, miski jäi tooreks. 
Ilmselt olen ma siiski mitte-päris-õige-sihtgrupp ka :) 
Ma ei tea. Ei, üldiselt ikka meeldis. 
Üldmulje jäi positiivseks. 
Ja ma ei hakka detailide kallal nokkima :) 


Au ja hiilgust tegijatele. Et noortele aina rohkem võimalusi antaks! 

No comments: