Jan 26, 2012

Mind games

Ma elan nüüd jälle ametlikult Tartus. 
Koer on siin, see on väga mõnus, 
Ta on algustes alati minuga koos, 
Elame kahekesi uude rütmi sisse :) 
Üldse on kogu Tartu-elu üllatavalt comfy. 
Me olemegi Leeniga juba liiga pikalt lahus olnud. 
Ja ma üritan kõigest hingest nii´teha, et koer teda vähe segaks 
Ja tema armsa kodukese põrandaid ei reostaks :D 
Kuigi täna ta esikusse veidi oksendas küll... 
What ya gonna do, eks... 
Ja minu toa laest tilgub vett, vat :D 
Kui ma homseks ära upun, siis kaevake korteriühistu kohtusse. 
Tegelt ma väga mures ei ole, ajalehed on all 
Ja selleks ma Ekspressi tellingi ju. 


Rakverre peaks järgmise nädala keskel uuesti minema. 
Ma kahtlustan, et mu e-mail pole kohale jõudnud korralikult, 
Homme saadan uue ja siis vaatab, kas saab otsad kokku siduda. 
Auto tahaks juba viimased 3000 kilomeetrit 24 000 km hooldusse, 
Peaks sellega ka varsti tegelema. 


Mul on kuramuse suur mure. Ja ma ei saa sinna midagi parata. 
Tähendab, lahendamine pole minu kätes. 
Ja kogu see asi lihtsalt... 
Aina enam tahaks lihtsalt profuusselt vanduda 
Ning mõne näo korralikult täis sõimata. 
Kurat, inimesed on vahel ikka täiesti haletsusväärselt lollid. 
Ma olen siinkohal vältinud igasuguseid sõnavõtte teiste inimeste siseasjade kohta, 
Aga no ausalt, need, kes peaks mõtlema endale, mõtlevad ainult teistele.. 
Ja need, kes võiks vahelduseks teistele ka mõelda ja äkki isegi inimlikud olla, 
Mõtlevad ainult iseendale või ei mõtle üldse, mida iganes. Tüüpiline. 


Ma hoian end viimasel ajal lausa vägivaldselt tagasi, 
Et mitte maailma parandama hakata, 
Et mitte liiga palju öelda, et lasta inimestel ise tegutseda.. 
Ei tohi nõu anda, ei tohi kasvatada, ei tohi moraali lugeda... 
Ei tohi, ei tohi, ei tohi. See ei tee miskit paremaks. 
Kui sellised vastikud väikesed asjad vaid mind ennast nii vastikult ei sööks..


Ma kavatsen nüüd korralikult koolile pühenduda, 
Veidi aega ja vahemaad mõjuvad mulle vaid hästi. 
Mul on vaja paarist isiklikust probleemist ka üle saada. 
Ja asjalikkus on üks neist asjadest, mis minus alati tohutult hea tunde tekitavad. 
Ma lihtsalt ei ole väga püsiv oma asjalikkuses :) 


Ma tahan homme kooki teha. Mingit hästi head. 
Apelsini ja virsikuga kohupiimakooki näiteks. 
See oleks ilus algus mu asjalikkusele. 
Ja siis võiks pikas perspektiivis ka praktikaaruannet kirjutada. 
Või koogi kõrvale kakaod juua ja arvutist ajutuid filme vaadata, 
Kumb iganes hetkel mõnusam tundub :D


Ma püüan säilitada positiivsust ja asjalikkust. 
Ma luban, et olen mõistlikum ja rahulikum ka. 
Aga teie lubage, et te end surnuks ei ruuna, 
Aeg-ajalt endale mõtlete, puhkate ja teete midagi toredat 
Ja leiate mulle ka mõnikord natuke aega. 

Kallistan.

No comments: