Jan 8, 2012

For me it isn't over

Ja talv ongi mind üles leidnud. 
Varbad on pidevalt märjad ja külmad, 
Homme lähen uusi saapaid ostma. 
Nina on nohune ja kurk valus, 
Selle jaoks on rohud juba olemas 
Ja ravin end tugeva kodurežiimiga: teetassiga tugitoolis 
Ilma mingisuguse enese kurnamisega öösiti laias maailmas. 

Igasugused head ja huvitavad mõtted tulevad pähe, 
Kui midagi peale tõsise mõtlemistöö teha pole. 
Kuulan suures koguses countryt ja tunnen end täitsa inimesena. 
Lumesadu on mõnus aknast vaadata. 
Või käia koeraga väljas möllamas, tema upub juba neisse esimestesse hangedesse ära 
Ja mina ei püsi esimese jääkirme peal püsti, 
Nii me seal lumesajus tuterdame. Ma olen tema eest ikka väga tänulik :) 

Endiselt pole mul teile mitte midagi põrutavat pajatada. 
Need asjad, mis keevad, podisevad kusagil eemal ja kaane all, 
Pole minu asi neid teile paotada. 
Minu väike tagasihoidlik eluke veereb nagu hernes. 
Mõned asjad on suurelt muutumas, aga ma ei tea veel, 
Kui põhjalikult ja kui mõjuvalt. 
Mõned asjad on endiselt samad ja selle üle olen ma rõõmus. 
Ma pole kunagi olnud eriliselt hea inimestest loobuja, 
Aga viimasel ajal ma tunnen, et vist siiski peab. 
Meie kõigi huvides. 
Ja see ei pruugi olla üldse halb samm. 

Mulle on üksindus täitsa meeldima hakanud. 
Pikad autotripid üksi, mille jooksul saab naerda ja nutta, 
Pikad ööd üksi koos koeraga, mille jooksul ei saa magada, 
Pikad päevad, mida ma täidan aeglase koristamise ja lugemisega. 
Ma naudin hetkel täiel rinnal seda vaikse kulgemise tunnet oma elus. 
Kuhugi pole kiiret, kohustused puuduvad, ma olen enese jaoks. 
Ja hetkel ma pigem kulgen üksi kui kellegagi koos. 
Seega, mu sõbrad ja sõbrannad... 
Jätke mulle ruumi, ma lahendan oma isikliku universumi saladusi :) 

Ja ma võlgnen teile pilte. 
Saame selle fotoralliga vist täna ühele poole isegi. 
Vaatame siis... 

Daily Routine. No minu igapäevane rutiin on hommikune tass kohvi. 
Ja siis võib-olla tassike pärastlõunal, õhtul ja öösel ka :D 
Aga hommikune peab olema. 

















Nighttime. Minu armas fotoaparaat pole öistes kaadrites eriti tugev. 
Aga miskit me koos teile munsterdasime :D 
Värskelt täna õhtul tehtud. Ja nagu näha, meil sajab öösel salaja ikka veel lund :)

























Light. 
Ehk kuidas hommikud alguse saavad. 
Pärast pikka ärkvel oldud ööd oli see vaatepilt eriliselt ilus. 
Meil siin on hommikud vaiksed ja voolavad aeglaselt nagu mesi. 
Kõige parem aeg üleni vattidesse mässituna rõdul istuda :)





















Ja viimane, aga mitte vähemtähtis... 
Self Portrait. Ma endast fotosid suurt ei klõpsi, 
Aga otsisin teile miskit oma põhjatust arhiivist. 
Mina ja mu absoluutselt kõige lemmikum väike sugulane. 
Siis kui ta veel väike konnapoeg oli :D

No comments: