Jan 3, 2012

A lot to talk about

Üksi kodus, mitte MI-DA-GI kasulikku ei tee... 
Paar päeva on niiviisi elamine absoluutne idüll :D 
Lõpuks peab muidugi hakkama omale projekte looma, 
Millega aega täita. Aga hetkel olen rahul. 

Millal ma viimati nii täiuslikult puhata sain?? 
Ma ei mäletagi :D 
Tõesti: ma taban end pidevalt mingilt mõttelt, 
Et peaks kuhugi jooksma hakkama, et ma olen midagi või kedagi unustanud... 
Tervel kehal on raske harjuda mõttega, et kohustusi pole. 

Tänane foto-teema on Artwork. 
No, ma olen kunagi joonistanud küll. 
Isegi kunstikoolis olen käinud. 
Mingeid kunstiandeid pole minus siiani välja löönud, 
Aga kõik on kribinad olen ma alles hoidnud. 
Neid on liiga palju, et teile kõiki presenteerida, 
Aga siin on mõned näited. 
Mulle meeldisid portreed alati kõige enam. 
Peaks äkki uuesti hakkama kätt harjutama. 
Issand, ma pole juba aastaid pliiatsit kätte võtnud.

No comments: