Dec 17, 2011

Rekvisiitide taga on maailm

Täna on taaskord olnud eriliselt... 
Kummaline, väsitav, valgustav, pikk-pikk, aga põnev päev. 
Palju uusi kogemusi, uusi vaatenurki, uusi kuulamiselamusi. 
No kuidas ma ütlen? Väga vägev on olnud. 
Paneb naeratama küll :)
Ma ei saa täpselt siiski aru, kuidas on võimalik, 
Et kui sa ootad pikisilmi oma ellu vaheldust ja põnevust, 
Ei kisu sind keegi rutiinist välja. 
Ja kui on aeg, kus kohustused sunnivad raamides püsima 
Ning sa elu eest palvetad, et ei tuleks midagi hullumeelset, 
Et sa saaksid rahulikult igav ja asjalik olla... 
Siis on maailm tagajalgadel ja nii öös kui päevas toimub kirjeldamatuid asju. 
Ma tahaks, tõesti-tõesti tahaks. No hinges on valus lausa, 
Aga ma ei saaaaa ju... No ma pean olema asjalik. PEAN. 
I need to just keep telling myself that :) 

Ja tänane foto peaks olema millestki naljakast. 
Ohh, appi, uskuge, ma pole täna ainsatki pilti teinud. 
Naljakaid asju on ka vähe teele jäänud. 
Viimases hädas leidsin teile siis ühe vana Naistelehe horoskoobi. 
Need on alati üsna naljakad. 
No nii usutavaid ennustusi, mis nii täppi läheksid, ei ole kusagil mujal :D





No comments: