Dec 30, 2011

Lihtsalt. Et öelda: tere hommikust!

Täna üle pika aja olen varakult üleval, 
Kirjutasin sissekanded oma praktikapäevikusse 
Ja poole tunni pärast pean kohal olema,
Saan allkirjad kätte, raban tänase veel tööd... 
Ja siis on vabadus!!! 
Ei, lõbus on olnud ja huvitav ka... 
Aga no ma lihtsalt ei suuda mahutada 24 tunni sisse 
Oma Rakvere-elu ja töiseid kohustusi. 
Tartus sellega nagu probleemi pole, aga Rakveres küll. 
Uneaega jääb hirmus väheseks. 
Seega:alates kella kolmest täna võib mind linnas särava näoga liikumas näha. 
Vabadus!! 
Ja homme on aastavahetuse glamuuripidu Tartus, 
Mille puhuks ma sain ikka väga-VÄGA laheda kleidi. 
Oodake vaid, viskan teile pühapäeval pilte sellest.
Ma ise olen igatahes väga uhke selle leiu üle :) 


Ootan juba väga oma kallite nägemist, 
Hunniku fotode klõpsimist, nalja ja naeru ja... 
Magamine võib veel paar päeva oodata :) 
Tänase päeva pildi panen teile õhtul, hetkel läheb kiireks juba. 
Ikkagi viimane päev tööl, ei saa ju hiljaks jääda! :D 


Deem, kõigest hoolimata... 
Saame hakkama küll ja jõuame veel kaugele :)

No comments: