Dec 11, 2011

All the smiles in the world.

Jube mõnus on ikka kodus olla. 
Minu notsu passib mu jalgade otsas ja nohiseb, 
Toas on soe, küünlad põlevad... 
No lihtsalt ideaalne rahu ja vaikus. 
Õed on nüüd jälle läinud, see on veidi kurb. 
Alati kui nad tulevad, on alguses kuidagi harjumatult lärmakas 
Ja kui nad lähevad, on harjumatult vaikne...

Pühalikku meeleolu veel pole, aga mõnus on olla küll. 
Ja väike hea õnnetunne, sest lund ei pea rookima :) 
Eile oli Kantsis üks mõnna õhtu HND ja sõpradega. 
Meenutus vanadest headest aegadest. 
Kui üks asi on HND puhul alati kindel, siis see, 
Et Tarvo suudab terve publiku paari esimese looga ümber sõrme keerata, 
Seda oskust pole ta aastate jooksul kaotanud. 
Nii mina selle bändi lummusesse langesin ja eile juhtus see mu õdedega :D 
Muusika oli oma tuntud headuses, täpselt nagu vanasti :D 
Muidugi on mõlemad osapooled vahepeal muutunud. 
Mina saalis ja nemad laval pole enam need samad. 
Aga seal ja sel hetkel oli hea. Ma ei hakka seda isegi lahkama enam süvenenumalt. 

Täna on naeratuste päev.
Siin on minu kallite ja veel kallimate armsad musisuukesed 
Üheks suureks naeruseks pildiks kokku pandud :D 

Kes end ära tunneb, võib enese üle uhke olla: 

 

No comments: