Dec 24, 2011

Nothing to see here.

Pühad on käes, ma olen surmavalt väsinud... 
Ja asjad on veidike laokil ning kummalised. 
Tahaks magda, magada, magada. 
Ning kellegagi ühe mõnusa pudeli punast veini ära lahendada. 
Lihtsalt: filosofeerida, veini limpsida, istuda, puhata... 
Aga ega alati ei saa, mida tahad. 

Kaks vaba päeva kuluvad praeguse tempo juures hädasti ära. 
Ägiseks rasvase lõuaga teleka ees, ragistaks piparkooke, 
Vahiks mingeid ajutuid jõulufilme ning ümiseks omaette Püha Ööd. 
Ngghhhh. 
Ma vajan mingit loomingulist puhangut, 
Midagi värsket ja uudset, vajan vaikust ja rahu, 
Ma vajan distantsi ning tobedaid mõtteid. 

Te ei kujuta ettegi, kuidas ma igatsen inimesi, keda pole hetkel siin. 
Kuidas ma tahaksin lihtsalt ära minna ja natuke aega ära ollagi. 
Teil pole aimugi, kui absoluutselt tühi ma hetkel olen. 
Ja seda mitte masendavas, kurvas või suitsiidses mõttes. 
Lihtsalt - ma tunnen, et potentsiaali on, aga energiat mitte. 
Jaanuar ei saa liiga kiirelt tulla praegu. 
Tõmbaks Võsul kardinad ette, kuulaks tonnide kaupa ilusat muusikat, 
Lürbiks pudelite kaupa veini ning laeks meeletult patareisid. 

Saadan teile pühadeks suured-suured kallid. 
Olgu teil rahu, vaikust, valgust ja armastust ja... 
Põletage küünlaid, sööge end ogaraks, nautige seda orgiat täiega :) 
Mõelge, kui te need pühad mööda lasete, peate pärast terve aasta uusi ootama :D

Ja tänane foto on teemal Movement. Liikumine. 
Ma liigun iga päev. Liiga palju, liiga kiiresti. 
Aga siin on üks foto, mis illustreerib tegelikult kogu mu väikest elu päris hästi. 



No comments: