Dec 14, 2011

Some wild nights

Ja ma ei mõtle pealkirjaga üldse eksessiivset pidutsemist, 
Vaid täielikku suutmatust enne kella kolme öösel uinuda. 
Ja hommikud on meil asjalikud :) 
Ja päevad on põnevad. 
Üldiselt olen ma siiani kõigega ikka väga rahul, 
Täna oli küll super rahulik ja lebo päev, 
Aga jah, isegi tormamine on siiani peamiselt põnev olnud :) 

Ostsin jõuludeks pardi ära, ülehomme on vaba päev, 
Siis tahaks kodu jõuluks korda saada. 
Ja üldse igati asjalik peaks olema. 

Elu on, jah, jätkuvalt põnev. 
Ja tahaks sellest kõigest nii väga kirjutada, 
Ainuke asi on sõnade puudumine. 
Kuidas rääkida teile oma elu paeluvat lugu, 
Kui see on samas nii igapäevane ja harilik? 
Võin vaid öelda, et ma olen siin selle kõige keskel uskumatult rahul. 
Praktiliselt olematu väike mina siin Universumis, 
Aga minu elu on minu enda jaoks nii piiritult suur. 
Ma saan kõik, mida ma tahan. 
Ja ma võin olla kes iganes. Ma saan enda kaudu muuta tervet maailma :) 

Deem, ma olen positiivne täna. Taaskord. 
Ja kavatsen seda positiivsust nüüd natuke aega hoida ka. 
Mul on viimastel päevadel tunne, 
Et pole enam midagi, mis mind aheldaks. 
Viimased kübemed mind takistanud tunnetest on kadunud. 
Ma olen nüüd täpselt nii vaba, kui minu praeguse kohustuste nimekirja juures olla saab :) 
Aga kohustustest saab loobuda, emotsioonid on vaikimisi. 
Krüptiline, ma tean. Jääme lihtsalt selle juurde, et ma olen rahul. 


Ja mul on teile täna ka eriliselt rõõmustav foto. 
Teemaks on Leaves, ehk lehed. 
Ja uskuge või ei: on detsembri keskpaik, 13 on käes juba 
Ning meie kuslapuul on kaunid helerohelised leheksed puhkenud. 
Kahjuks jäi hetk nii hiliseks, et pilt on pimedavõitu. 
Aga kaunis siiski. 
Ideaalne meeldetuletus, et endiselt ei pea lund rookima :D



No comments: