Dec 16, 2011

Don't say you love me

Avastasin täna taaskord, et vahel tasub end kõigest hoolimata välja vedada. 
Et mõnikord on rahuks vajagi üht mitte eriti vaikset tiksumist, 
Üht pikka autosõitu ja üht mõnusat plaati. 
Ma olen lihtsalt pidevalt väga väsinud. 
Ja ootan oma inimestelt natuke liiga palju :) 

Aga mis siin pikalt lobiseda. 
Meil on üks foto presenteerida. 
Ja siit see tuleb. 
Teema: raamatud. 
Ohhhh, raamatud. 
Mu suurim kirg, mu suurim armastus. 
Raamatuid, mu sõbrad, ei saa inimesel iial liiga palju olla. 
Ma vajan neid enda ümber. Häid ja halbu, lihtsaid ja keerulisi, 
Odavaid ja kalleid, väikesi ja suuri. Nagu inimesigi :) 
Ainult et inimesed suudavad harva sind täiesti uude maailma viia, 
Panna sind kõike unustama ning lõbustada sind kõigil igavatel hetkedel. 
Inimesed on inimesed. Aga raamatud... Raamatud on terve maailm :) 

Ja siin nad mul on. Või tegelikult ainult tilluke osa neist. 
Ütleme siis nii, et kõige läbimõeldum osa neist. 
Minu kõige uuemad ja lemmikumad. 

 

No comments: