Dec 29, 2011

I owe you something

Homme on viiiiiiiimane tööpäev. 
See ei tähenda muidugi automaatselt puhkust, 
Enne tuleb end ületada, koguda kokku oma hea tuju, 
Olla natuke asjalik, natuke naljakas ja natuke seltskondlik. 
Kui see ka läbi on, siis tuleb veel natuke sõita... 
Ja SIIS peaks saama puhata. 
Magada. Magada veel rohkem. Magada kogu aeg. 
Ma ei tea, mis asi minuga on, aga ma lihtsalt ei jaksa enam. 
Naeratus nõuab ka juba pingutust. 
Unistan sellise paigakese leidmisest, kust keegi mind otsida ei oska, 
Lebaks pehmel asemel, lülitaks mobiili välja ja oleks lihtsalt niisama. 
Pffff. Liiga pikalt on olnud liiga palju teha. 
Ma olen ikka loodud pigem vaikselt kulgemiseks, 
Filosofeerimiseks, pilvede vahtimiseks... 
Kui tuleb liiga pikalt olla kärme, kiire, asjalik ja õnnelik, 
Siis ma tahaks maha langeda ja ära surra lõpuks :D 


Aga kogu see peaaegu asjatu postitus oli taaskord vaid sissejuhatus, 
Et jagada teiega oma kõige hilisemaid pildikesi. 
Ühe olen eilsest võlgu, teemaks Best Friend. 
Üsna raske on valida kõigi oma eriliste inimeste seast. 
Blah. 
No võtsin siis ühe üsna viimastest fotodest, mis ma teinud olen. 
Ilmselgelt pole mul siin hetkel peale koera ühtki parimat sõpra, 
Kellest pilte klõpsida :D 
Väga uus see pilt siiski pole. 
Aga minu kaks parimat on pildil olemas. 
Ilma nende kaheta poleks ma kaugeltki see, kes ma täna olen. 
Minu usaldusväärseimad mõttekaaslased ja hingesugulased. 
Nad on mind päästnud rohkem kordi, kui ma suudan kokku lugeda. 



















Ja tänane teema: Seasonal. 
Ehk siis pühadeteemaline foto. 
Just praegu täitsa tegin ja fotokast laadisin, 
Seega teile miskit ahjusooja :D 



No comments: