Dec 15, 2011

Let's run away together.

Nii palju siis minu leelotamisest, et elu on lill, 
Päevad on üllatavalt lihtsad ja kõik on üldse tibens-tobens. 
58 tuba tänaseks päevaks. Suutsin viie tunnise maratoni jooksul hakkama saada seitsmega. 
Uskumatu, kuidas selline asi paneb hindama vabu päevi. 
Sest homme mul just vaba päev ongi. Jepsiduuuuuuuuuuuu :D 
Oh, aga ma olen siiski rahul ka. On asju, mis kohe teevad tunde heaks 
Ja tuleb välja, et reaalsed tulemused tekitavad minus ikka VÄGA hea tunde. 
Eriti lahe oli kuulata, kuidas toateenijad tegelikult ei lootnudki tänase päevaga valmis saada, 
Aga tänu meie kõigi ühistele pingutustele olime kella kolmeks ilusti valmis. 
No on vägev ju! :D 
Ja pühad hakkavad lähenema, homme teen esimesed tõsised ettevalmistused. 
Las pühad nüüd ikka tulevad ka. 
Võiks kodus ka oma oskusi testida ja veel mõned kaunistused üles lükata... 
Ohhh, minust saab sedasi veel täiesti korralik inimene :P 


Hullult lahe oli ka see poolametlik kohtumine ja arutelu minu juures. 
Tore on kohe vaadata, kui inimesed töötavad :D 
Kõlab põnevalt. Kui mul rohkem vaba aega oleks, siis ma oleks vist pidevalt ninapidi juures. 
Tahaks igast asjast kõike teada ja veel rohkem ennast igale poole toppida. 
Minu arust on ürituste korraldamine ikka üks imehuvitav värk :)


Ja muidugi, tänase päeva foto. 
Mida, ma tean küll, me kõik metsiku huviga ootame. 
ma ise olen küll alati põnevil. Tahaks palju rohkem klõpsida, 
Aga siiani on teemad olnud sellised, et esimene või teine foto ütleb kõik juba. 
Aaaaaagggaaa... Tänane teema on Morning Sky. Hommiku taevas. 
Ja ma olen enne tööd lausa mitu päeva taevast piielnud, 
Ikka salajases lootuses, et on miskit, millest pilti teha. 
Hall ja udune ei inspireeri mind eriti, see pole hommik, see pole SEE. 
Niisiis: Ma teen täna natuke teisit. 
Ei hakka teid oma hallide pilvepiltidega tüütama, 
Võtan miskit suvest. Siin on üks killuke tõelist unistust. 
Hommikune taevas ja selle all hommikune Veneetsia. 
Linn, kuhu minu süda kindlasti tagasi igatseb. 
Need tänavad lausa anuvad, et sa nende rägastikku eksiksid. 
Ohh, Itaalia... Midagi tõeliselt kaunist. 
Terve selle reisi, terve selle killukese suve eest olen ma megalt tänulik. 
Ma soovin kõigile selliseid unenäolisi hommikuid. 
Ja seda sõna sõnalt, sest ööl enne seda hommikut magasime me õues ja raudteejaamas, 
Me olime täiesti poolsurnud seda päeva alustades 
Ja see oli siiski tabamatult kaunis.



No comments: