Dec 22, 2011

Kuid talv on siiski imeline

Ma usun, et te kõik andestate mulle mu vaikuse 
Ja paar võlgujäädud fotot. 
Tõesti oli eile ulmeliselt tegus ja lennukas päev. 
Appi, mis asi see on, juba homme tuleb pere koju, 
Tuleb potid tulele panna ning valmistuda pühadeks... 
Märt, ma tean, et olen su hüüatuste üle naernud, aga... 
Sul on õigus! Appi, ülehomme on jõul! Kuidas nii kiiresti..? 
Ma olen pahviks löödud. 
Üldiselt saabuvad pühad, jeh, päris ootamatult. 
Green Christmasiks olin ma ikka tõsiselt rohkem valmis. 


Aga samas on hea ka. 
Natuke aega maha võtta, natuke vedeleda, 
Mõelda igasuguseid tänulikke mõtteid, süüa igasuguseid häid asju, 
Lobiseda famiiliaga tähtsatel ja väga tähtsatel teemadel... 
Ja püüda olla pühalik :) 


Ja siis on aeg mööduv aasta kokku võtta. 
Mul on sada ideed, tuhat asja, mis nõuavad kirjapanemist, 
Aga veel läheb aega. 
Jaanuaris jõuan tõsisema kirjutamiseni ka, 
Praegu kriban lihtsalt paar lärmakamat mõtet üles ning endiselt jagan fotosid. 


Kuna ma nüüd eilse võlgu jäin, siis kingin teile tänaseks kaks asja. 
Eilne on teemal käed ja tänane on kirjutatud sõnad. 
Käte-teemaline pilt on mu isiklikust ja piiramatust arhiivist 
Ning on kunagi tehtud ühe mulle äärmiselt südamelähedase ettevõtmise toetuseks. 
Love Is Louder püüab vähendada teismeliste enesetappe, 
Öeldes üle maailma: armastus on valjem kui kõik kurjad sõnad, valjem kui masendus, 
Valjem kui kiusamine ning üksindus. Armastus On Valjem. 
Ja minagi tahtsin oma käe nende toetuseks tindiseks teha. Tegin ka. 


Tänane teema, kirjutatud sõnad... 
Selle kirjatüki pildistasin ma üles ühest oma loendamatutest märkmikest. 
Kiri sõbrale. 
Ja seal on kõik minu suured pühadesoovid teile. 
Te olete mulle kõik meeletult kallid. 
Ma olen üks väga-väga õnnelik tüdruk, et ma olen leidnud nii armsad ja ilusad inimesed. 
Uskuge endasse samamoodi, kui mina teisse usun.




No comments: