Dec 10, 2011

Toit, teater ja autod

No ei ole rahu maailmas. 
Alti, kui ma luban endale, et hakkan puhkama, 
Siis ma mingil juhul puhkust ei saa. 
No ulme. 
Aga samas lahe ka - et ma endiselt populaarne olen. 
Täna olen saanud juba teatris käia, 
Totaalse elamuse sellest saada, 
Olen vastupidiselt kõigile lubadustele taaskord autot slepis vedanud 
Ja oma närvid sellele hakkama pannud... 
Muide, ma tõesti siiralt soovitan inimestele Rakvere Teatrit 
Ja nende täiesti geniaalset mängukava. 
No kõik, kellega ma rääkinud olen, on nõus: 
Rakvere Teatrist ei saa pettunult ära tulla. 
Mingi etendus on rohkem meeldinud, mõni jälle vähem... 
Aga need kõik on head, hästi läbimõeldud ja ilusad vaadata. 
Viivad kuhugi hoopis mujale ära, ajavad naerma ja panevad mõtlema. 
Teater minu südame järgi :)
Olen vähe maganud ja palju liikunud ja veidi filosofeerinud ka. 
Lihtsalt nii vägev on Rakveres tagasi olla ja kõiki jälle näha. 
Uut infot on veidi liiga palju, kõike ei jõua kohe vastu võtta. 
Ma olen oma auto eest hetkel no lihtsalt ülitänulik. 
Ilmselt ei tohiks siiski oma transpordivahendit vaadata kui pereliiget, 
Aga ma ei saa sinna miskit parata :) 
Kõik minu hullused teeb ta kaasa, kõik minu veidrused peab ta üle elama. 
Üldse olen ma hetkel õnnelik, et õed koju saabusid, 
Minu väike kullakallis Notsu on ka kodus.. 
Ja eile öösel suutsin õue jõulutuled üles panna, 
Ei poonud ennast sinna juhtmete rägastikku isegi üles. 
Tohutult kena on. 


Tegelikult on kogu see eelnev jura lihtsalt sissejuhatus 
Mu esimesele fotopostitusele. 
Sest ma ju lubasin, et see tuleb. 
Kõik, kes mind tunnevad, teavad, et ma jumaldan toitu. 
Igasugust, igas koguses, iga kell. 
Lihtsalt. Kui see on söödav, siis on see söödud :) 
Ma armastan toitu kui sellist ja peale väga üksikute erandite 
Austan ma väga igasugust suupoolist.


Aga täna olen ma lihtsalt väga tänulik selle lõuna eest, 
Mis mul hetkel olemas on, sest pankrott kummitab kaugustes 
Ja millegi eriliselt peenega ma end kostitama ei hakanud. 
Pealegi, plov on tõesti üks hea toit, mida ma alati olen nõus mugima. 
Siin see on: 



No comments: