Dec 19, 2011

My life, my inspiration

Ma võin olla üdini õnnelik, et nad mul olemas on. 
Ma võin olla uskumatult uhke ja rõõmus nende üle. 
Aga olgem ausad, kõik, mis minu sees pulbitseb ja keeb, 
Mis paneb mind tiksuma ja tõeliselt ELAMA... 
See on Minu Inimestest täiesti sõltumatu. 
Ma jumaldan neid. Nende lollusi ja tobedusi, nende olemist ja tühje sõnu. 
Kuid ma pean olema keegi neist sõltumatult, pean olema ise. 
Osata lõbustada iseennast, osata olla õnnelik ja rahul iseendas. 
See on maailma kõige raskem ülesanne. 
Ma tahaksin kogu oma elu ja olemise siduda teistega, 
Nii lihtne on olla rõõmus ja paigas, kui sul on inimesed. 
Ühel päeval õpin ma seisma omil jalul, 
Olema keegi ka siis, kui mul pole kedagi. 
Ja hilisöised mõtted ei saagi olla loogilised. 

Ma tahaksin lihtsalt olla rohkemat. 
Vajada vähem väliseid impulsse, suuta olla Keegi. 
Ma tahan midagi rohkemat kui see. 
Ma tahan kaugemale, kõrgemale, kiiremini. 


Ja tänane teema on inspireerivad inimesed. 
Ma mõtlesin sellele veidi ja... 
Minu inspiratsioon on veidi laiem kui üks inimene. 
See on siin: 



No comments: