Dec 24, 2011

Snowflakes are nowhere to be found

Head jõulu kõigile mu suurtele ja väikestele sõpradele! 
Mida ma öelda oskan? 
Tore on muidugi ohjeldamatult süüa ja telkut vaadata, 
Lund ma endiselt ei igatse... Aga ega mingit erilist tunnet küll pole. 
Mis on kummaline, sest ma olen tõsiselt tegelikult täielik titt, 
Kui asi jõule puudutab. Ma armastan seda tunnet, seda valgust, seda müstikat. 
Ma armastan isegi kõiki neid imalaid klišeesid, 
Jumaldan neid naiivseid jõulufilme... 
Ja muidugi, ei suuda kingitusi ära oodata :D 
Kui keegi peaks kunagi tahtma mind kõrvast kõrvani naeratamas näha, 
Siis tehku mulle kingitus. Ma hindan piiritult igasuguseid üllatusi ja kinke. 
Ilus-ilus on teada, et keegi mõtleb minu peale. 
Need maleruudulised villased sokid, mis ma üle-eelmisel aastal oma õelt sain, 
Need on siiani parimate kinkide TOP 3-s sees... 
Kas pole armas, kui su õde sulle midagi ise valmis nikerdab? :D 
Leeni teab, millest ma räägin :D 

Tänane foto ka teile kingiks. 
Teema: tehnoloogia. 
Kõik, mida ma välja suutsin mõelda, on pildil. 
Arvuti ja mobiiltelefon. Kaks asja, ilma milleta ma ei oskaks enam ollagi. 
It's all about being connected to people :)

 

No comments: