Dec 10, 2011

I'm grateful for everything I see every moment of the day.

Sain täna aru, kui mõnus väike eluke mul on. 
Kui palju lahedaid inimesi, kes mind pidevalt lõbustavad 
Ja mind pidevalt uutesse põnevatesse situatsioonidesse tirivad. 
Täna käisin näiteks kell üks öösel linnuses hobuseid silitamas. 
Lihtsalt. 
Olgem ausad, mul on ikka väga vedanud, 
Absoluutselt kõigega. 


Sega, mu rahvas, 
Olen ma otsustanud võtta ette väikese challenge'i. 
Kuu aega puhast tänulikkust. Või umbes nii. 
Kuna ma arukalt Tartust fotoka kaasa pakkisin, 
Siis tuleb nüüd 30 päeva järjest sellele kasutust ka leida. 


Üritan homsest alustada. Ja teha ausalt. 
Et siis tõesti, fotokas näpus ringi joosta pidevalt. 
Vaatame, kuidas läheb. Aga mul on hea tunne selle suhtes. 
Ma olen alati kahe käega selle poolt, et endale meenutada, kui hea kõik on.
Juhend ise on imelihtne. 
I present to you... 
My new project: 



No comments: