Feb 19, 2010

Räägin sulle Rebasest :D

Oehhh...
Raske ülesande olen endale võtnud.
Aga vaatame, mis saab:)


Foxy. Foxy, Foxy, Foxy...
Tu(u)lepäine.
Pidevas liikumises.
Elab ja liigub ja mõtleb mingil hoopis kiiremal levelil
Võrreldes teiste inimestega.
Vahel on mul tunne, et ma saan täiega aru,
Et ma jõuan täiega järele...
Ja siis olen ma jälle conmpletely lost :)
Sul on minust nii palju, sa oled nii sügaval,
Et see hirmutab minust mõnikord soojuse välja.
Ma tahaksin arvata, et asi kehtib ka teistpidi...
Küsimusteta lojaalne.
Oma eesmärgile jäägitult pühendunud.
Viimasel ajal kuidagi...
Rahulikum, väljapeetum, mõõdukam.
Aga samas ikkagi seesama,
Ikkagi see metsik loom :D
Ma olen alati arvanud, et sa jõuad kaugele.
Et sul on määratud midagi suurt ja olulist korda saata.
Ma olen sinusse alati uskunud.
Ja sa oled seda uskumist vaid õhutanud,
Sa oled alati kuhugi kaugemale ja k6rgemale tahtnud.
Ära lase omaenda mõtetel end tagasi hoida :)
Sa saad kõik, mida tahad.
Sa lihtsalt oledki kohe selline.
Liiga mitmetahuline, et sind saaks kuidagi kokku võtta,
Liiga vastuoluline, liiga kontrastne.
Ja ometi nii... Nii eksimatult sina ise :)

No comments: