Feb 27, 2010

Mida ma tahan teha enne 25. sünnipäeva :)

Nii, meenutuseks: ♥ Tähendab, et tegemata, ♣ et tehtud.
Kaldkriipsuga, et pole päris kindel :P

Oma 25ndaks sünnipäevaks tahan ma olla:

♥ Elanud 25 aastaseks =)
Vahemärkus: Jup, esimeses versioonis seda polnud, 
Aga suht oluline tingimus, eh? :D
♥ Proovinud mudamaadlust. 
Tingimusel, et muda on kehasoe ja testitud surmahaiguste vastu. 
Minu puhul. Teised võivad osaleda oma tingmustel.
♥ Osalenud Streetrace'il
♣ Osalenud Roadrace'il
♥ Teinud seljakotireisi läbi Euroopa. 
Noh, miinimumnõue on, et ühe jutiga läbi vähemalt seitsme riigi 
Edit:huvitav, kas meie suvine bussireis napilt kvalifitseerub? :P
8 riiki, rendibussiga? Kle läheb küll vist! :D
♣ Suudelnud vähemalt üht Coyote Ugly't 
(kutt, kes peokäigus ja alkoholihämus tundub väga kobe, 
Aga järgmisel hommikul tahaks oma huuled maha lõigata
Ja prügisse visata...)
♥ Kihutanud autoga 250 km/h, või kui auto lubab, siis ka 300 km/h
Däämet! Ma jõudsin ainult 205-ni :D
♥/♣ Sõitnud sodiks vähemalt ühe auto.
Vahemärkus: Ma ei teagi nüüd... 
Foxy autol ma kulutasin ilukilbilt värvi maha, kas see loeb? :D 
Ja rollerikuti otsas lõhkusin oma auto nina...
Äkki pmst ikka loeb :)
♣ Osalenud vähemalt ühel enda poolt valitud mitmepäevasel vabaõhukontserdil.
♥ Osalenud vähemalt ühel oma maitsega risti vastupidisel mitmepäevasel vabaõhukontserdil.
♣ Õppinud ära õlle nautimise.
♣ Skinny dippinud selleks mitte ettenähtud kohas.
♥ Skinny dippinud päevasel ajal selleks mitte ettenähtud kohas. 
♥ Külastanud nudistide randa.
♣ Olnud vähemalt korra ainus kaine inimene piinlikult joobes seltskonnas.
♥ Vähemalt üks kord kusagil kruusateede rägastikus ära eksinud, 
Mõne üksiku talu juures kinni pidanud ja juhiseid küsinud.
♥ Käinud Hollandisse seeni sööma ja end lolliks pahvima.
♥ Pimedas mõni mahajäetud maja läbi uurinud
Ja sinna endast märgi jätnud. 
Soovitavalt MITTE mõni seedetegevusega seotud märk.
♣ Mõnel suvel kabrioleti üürinud ja sellega ringi chillinud.
Vahemärkus: No tegelt me ei ÜÜRINUD seda, aga see loeb ju, eks?
 
♥ Osalenud geiparaadil.
♣ Osalenud aktiivselt mõnel meeleavaldusel.
Vahemärkus: Gaad, ma ei suuda uskuda, et ma tegingi seda. Jeedam.

♥ Õppinud lumelauaga sõitma.
♥ Olnud doonor. Pigem veredoonor, kui elundidoonor, 
Aga kes olen mina, et kritiseerida?
♥ Palunud autogrammi mõnelt eriti piltilusalt inimeselt, 
Keda tänaval näed, sest ta lihtsalt PEAB olema staar.
♥ Teinud pilti koos lehmaga. Või seaga.
♥ Palunud õnnestunult tantsima mõne VÕÕRA kuti.
♥ Tantsinud paljajalu päikesetõusu ajal kasteses murus ja laulma "Singing in the rain"
♣ Teinud endast kunstipäraseid aktifotosid. 
Vahemärkus: Ma ei SUUDA USKUDA, et ma tegingi seda :D
♥ Sõitnud limusiiniga.
♥ Teinud tätoveeringu. 
Isegi kui see on ühe ruutmillimeetri suurune sünnimärgi-imitatsioon.
♥ Matnud ajakapsli. 
(Kingakarp/metallpurk, millesse paned enda jaoks hetkel olulised esemed)
♥ Ja järgimõeldes ka: visanud merre pudelikirja 
Kõigi oma murede, unistuste, hirmude ja soovidega.
♥ Sõitnud skuutriga.
♣ Proovinud/valinud elustiiliks taimetoitluse.
♣ Korraldanud peo, millest pärast veel tükk aega räägitaks.
Külaliste arv pole tähtis, aga soovitavalt ikkagi üle kolme.
Ja NB! PIDU, mitte läbu.
Vahemärkus: Birxi üllatussünna??
 
Jõulupidu?? Vabariigi-aastapäeva-pidu?? :D
♣ Omandanud paari super-seksikaid stilettosid ja neid vähemalt kolm korda kandma.
Vahemärkus: Haaahhaaaa, TEHTUD!!!
 
♥ Osalenud pulmas.
♥ Õppinud segama vähemalt viit erinevat tuntud (sic!) kokteili.
♥ Ostnud ja koos kellegagi mere ääres päikeseloojangul ära joonud
Pudeli üle 200 kroonist šampanjat.
♣ Proovinud autot käsipiduriga peatada.
Vahemärkus: On tehtud ju? Mina igatahes Rutjal proovisin. 
Igavam, kui ma lootsin :P 
♣ Püsinud ühel töökohal VÄHEMALT 6 kuud.
♥ Käinud vahatuses (bikiini, jalgade, käsivarte, kaenlaaluste, valik on teie)
♥ Teinud läbi ekstreemse muutumise 
(parukad ja haiged kaltsukariided on täiesti lubatud),
Mis kestab, kuni sa oled selles "kostüümis" neljas ööklubis tagumikku keerutanud.
♣ Lõpuks õppinud tundma oma kodumaad ja tegema korraliku roadtripi läbi Eesti
Ja vaatama igasuguseid huvitavaid ja igavaid vaatamisväärsusi.
♥ Istutanud päris "oma" puu. 
Sellise, mida sa saad igal aastal patsutamas käia ja vaadata, kuidas ta kasvab.
♥ Hiilinud mõnel ööl salaja kodust minema (nii, et sa vahele ei jää!!)
Ja minema sõpsudega kuhugi vahukomme kärsatama ja päikesetõusu ootama.
♣ Teinud "õiged" dekiilashotid. St sidrun, sool, täislaks.
Vahemärkus: No oli sünnipäev alles :D
 
♥ Proovinud vabaõhu joogat. 
Või midagi muud, mis sisaldab idamaist hõngu ja huvitavaid poose.
♣ Lehma lüpsnud
♥ Mõnel ööl Majakivini matkanud ja selle otsas ulgunud.
Vahemärkus: Oi, ma tean, et Fox lööb mu selle eest maha :D
♣ Vahemeres ujunud
♥ Ookeanis ujunud
♥ Lugenud läbi Jaan Krossi raamatu "Kolme katku vahel"
Vahemärkus: Khm. Jah, piin, aga kultuurne :D
♣ Omama vähemalt üht pükskostüümi
♥ Omama vähemalt üht õhtukleiti
♣ Olnud vähemalt korra elanud läbi kinnisidee perioodi,
Kus sinust andunumat fänni pole olemas :D
♥ Õppinud malet mängima :D
♥ Veetnud mõnusa spa-nädalalõpu
♥ Teinud vähemalt ühe iseseisva reisi. 
Pakkima kohvri ja minema. Ükskõik kuhu.
♣ Olnud vähemalt korra HULLULT, MEELETULT, SEGASELT armunud :)
♣ Ikka veel võimeline tegema lollusi ja olema vahel laps :P
♥ Teinud cliff divingut või hüppama vähemalt hüppetornist vette.
♥ Õppinud kitarri mängima


Tore on eesmärke silma ees hoida :)
Ja mul on ainult poolteist aastat jäänud! Aaahh! :D

No comments: