Feb 15, 2010

Dum-di-Dumdidummm...

Inimesed on naljakad.
Neid on tohutult mõnus lihtsalt kõrvalt jälgida.
Nagu sipelgad, muudkui sibavad ja sibavad...
Mul on kindlalt plaanis mingil hetkel
Võtta ülelugemisele mõni vana lemmik
Ja istuda sellega tassi teega mõne kohviku aknaalusesse lauda.
Et teid kõiki paremini näha :)


♥ ♥ ♥


Selline mõnus unine tunne on praegu.
Tegin homse vastlapäeva puhul kaneelisaiu, 
Jõin kruusi teed...
Selline mõnus olesklemine.
tahaks oma voodisse kerra ja head raamatut, 
Ainus probleem, et mul pole hetkel oma voodit :D
Ma ei jõua ära oodata, et saaks oma toa korda.
Ja saaks hakata detailidega tegelema,
Vaipa ja seinalampi, peeglit ja tooli valima :)
Ja Fredile tahaks ka mingil hetkel mõne õe või venna muretseda.
Lihtsalt, et ta nii üksik mul poleks :P


♥ ♥ ♥


Pagan, ripsmetušš ajab silmad sügelema.
Ma pean nüüd minema oma nägemist päästma.
Näete?
Blog on vabalt nagu Twitter.
Nüüd te teate, mida ma ülejäänud õhtuga teen.
Sügan oma silmamune :D

No comments: