Feb 25, 2010

Head Eestit! :D

Tänane oli fairly mõnus, 
Kui välja jätta fakt, et ma olen ajutiselt tagasi
Elutoa diivanil. Ja see on üks jube kitsas kökats.
Ja et ema äratas mind oma olümpia-meeleoludega
Hommikul kell kümme juba.
Edasi läks paremaks siiski :)


♥ ♥ ♥


Leppisime rahvaga kokku kella kaheks.
Et koos poodelda,ettevalmistused ära teha
Ja siis kelgumäele minna.
Viimasel hetkel teatas Kender, 
Et ta ei tule kelgutama, sest on haige veits
Ja Maarja jäi ära, sest tal oli vaja koristada :D
Aga meie ivari ja Andresega vedasime end mäele
Ja oi, meil oli lõbus :D
Lõpuks võitis kile laheduselt kõvasti mõlemat kelku :P
Kile lihtsalt libiseb NII palju paremini :P
Ja kui me olime end korralikult lumiseks saanud, 
Võtsime Maarja ja Kenderi peale, 
Tulime siia...
Ja hakkasime orjama.
Ivari ja Kender muidugi WAY vähem, kui meie kolm.
Sest nemad läksid alla kaminasse tuld tegema,
Leidsid küünlad, vesipiibu ja Aramise...
Ühesõnaga tegid suures koguses gei-romantikat.
Ja meie...
Mina küpsetasin kana, keetsin riisi ja kastet, 
Andres tegi kringlitainast ja ma sain seal ka aidata veel...
Meil läks köögis oma... Kaks tundi?
Mille I&K veetsid keldris mõnuledes.
Pfff.
Söök oli hea igatahes :)
Andres ei õppinud asjata pagariks
Ja ahjukanaga on ka raske mööda panna :)
Kui jutt ainult vähem rõvedatel teemadel oleks ekselnud, 
oleks päris PRO olnud.
Kõht on ümmargune hetkel nagu suur rannapall :D
Vaatasime filmi kaa, 
Arminägu, kui ma ei eksi...
Päris hea, natuke pikk, aga andiski võimaluse seedida.
Pikemalt filmist filmiblogis, 
Ei hakka siin ruumi raiskama.


♥ ♥ ♥


See, muide, on mu elu esimene riigi sünnipäev, 
Mida ma mäletan
Ja pole veetnud presidendi vastuvõttu vaadates :P
Ja ausalt, ma ei näinud ühtki kleiti ega ühtki ettastet :P
Tore oli.
Tunne on endiselt...
I'm a lucky girl...

No comments: