Feb 9, 2010

Lubadus täidetud, I have a baby now :D

Eile sain kõne lõpuks siis mööblipoest.
Lepingud on teele pandud, 
Ma saan järelmaksu. Jei!
Ja sellega seoses oli mul täna hommikul ülesanne.
Sest ma lubasin endale, 
Et kui ma uue mööbli saan, 
Siis ostan toataime kahh.
Sellise, mida ma loodetavasti EI TAPA ära.
Sest eelmise neljaga olid kehvad lood...
Ja ma ostsin omale asja, mida poemüüja nimetas helmekaktuseks :P
No kaktus kõlab igatahes paljulubavalt.
Ma panin talle nimeks Fred :D
Niisiis on mul nüüd ametlikult lapsuke.
Hakkan temast pilte üles panema iga hetk :D

♥ ♥ ♥

Nüüd on siis see osa, mida ma kõige vähem selle asja juures sallin.
Toa tühjaks kolimine, 
Mööbli lammutamine, 
Äraveo korraldamine
Ja arvatavasti ka paar nädalat
Elutoa diivanil magamine.
Ja miks paar nädalat?
Sest ma sain omale tööjõu, 
Kes enamuse nädalast pole Rakveres
Ja kes hakkavad arvatavalt kõigepealt mu toa põrandat vahetama
Ja siis kunagi ka mööblit kokku panema.
That's right.
Ivari ja Andres :D
Mitte, et ma nendesse ei usuks, 
Lihtsalt mul on tõsised kahtlused selle suhtes, 
Et asi ka reaalsuses nii libedalt läheb, 
Kui Andres mulle eile õhtul kinnitas.
Tavaliselt ikka ei lähe ju :P
We'll see.


♥ ♥ ♥


Elu on väga paljulubav hetkel :P

No comments: