Feb 14, 2010

Minu tuba. Jälle. Ehk - Brigitta ja Andres rokivad! :D


Niih. Vaatame siis vahepealset seisu.
Vana mööbel läks minema laupäeva hommikul, 
Sest transamees tegi reedel avarii Tallinnas :P
Õnneks jäi ta elama ja kõik oli pro.
Kui mööbel läinud oli, 
Röövisin ma ära Andrese ja Brigitta, 
Et nad enda juures orjatööle sundida :D
Ma siiani ei suuda oma tänu sõnades väljendada, 
Et nad tulid ja tegid ja nägid vaeva
Ja lasid minul ainult ukseaugus seista ja ilus olla.
Päriselt.
Ma vist kokku kolme kerget asja tõstsin
Ja andsin paar korda pliiatsit kätte.
Ja see oli kogu mu panus.
Metsik töö, aga tehtud see sai.
Ja nad tegid isegi keldris peldiku ukse ka korda!
Nagu...
Kui palju võib veel soovida, eks? :D
Ma küll pakkusin vahepeal, 
Kui kasutuolemise-tunne liiga tugevaks läks, 
Et ma laulan neile sel ajal kui nad töötavad, 
Aga millegipärast nad ei haaranud pakkumisest.
Ei kujuta ette miks. 
Mul on väga võimas hääl :D

♥ ♥ ♥

Kuna tuli välja, et Andres on paras fotomodell,
Sai töö käigus kohe rohkesti pilte tehtud.
Siin on mõned eredamad hetked:



Ja kõige lõppu teile väike valentinipäeva tervitus kaa.
Head sõbrakat!! ♥

No comments: