Feb 23, 2010

Kuidas olla õnnelik

Mul on viimasel ajal koguaeg need ideed...
Ja ma genereerin neid pidevalt juurde, 
Et oma sooja ja häppit seisundit hoida.
Ideed, plaanid, reisid, minekud, tulekud...
Ja siis ma ahistangi inimesi pidevalt
Oma kõnevooludega, 
Aga ma tõesti ei saa sinna midagi parata, 
Ma lihtsalt pean kuidagi end õnnelikuna hoidma
Ja see on kõige kergem viis :P

♥ ♥ ♥

Mul on nüüd siis...
Raamatud, mis tulevad kohe märtsi alguses.
Teater, 39 Astet, esietendus 29. märtsil.
Ma olen no nii-nii lähedal, 
Et seal'ida deal Leeniga, 
Et me 6. märtsil ikka Tallinna ja kinno läheksime :P
Ja siis muidugi, lähemast tulevikust, 
24. veebruar, 
Mille me eile Andrese, Maarja ja Ivariga kokku leppisime.
Et tuleb kelgumaraton ja perelõuna :)
Mulle väga meeldib see idee igastahes :P
Ja siis muidugi reisiplaanid 
Ja fakt, et mu mööbel võiks umbes järgmise 
Poole aasta jooksul saabuda :D
Ja kui ma oma toa jonksu saan, 
Siis tulebki reisikoosolek, 
Et saaks selle Ida-Euroopa bussitripi detailid paika...
Seda ma tõega ootan, 
See on SUUR eesmärk :)
See tuleb lahe, ma kohe tean, et tuleb...
Valgevene, Ukraina, Moldova, Rumeenia...
Kohad, mida mina, põline skandinaavlane :D,
Ainult nimepidi tean.
Ja urrrhhh, tahaks juba minema hakata...
Ühesõnaga, tegelen plaanimisega.
Ja unistamisega.
Mitte nii väga tegutsemisega.
Aga tunne on positiivne.
Tunne on ülev :)

No comments: