Feb 21, 2010

Necro Strike ja KK :)

Kuna ma tänase päeva praktliselt maha olen maganud
Ja pole peale räige lumega võitlemise miskit teinud, 
Siis tuleb eilne kokkuvõte väikese hilinemisega.

♥ ♥ ♥

Käisime Leeni ja Liisiga soojenduseks Bamboos, 
Kus on šokeerivalt madalad hinnad 
Ja huvitavad uued toidud :D
Me oleme oma lemmik-söögikoha ikka liiga unarusse jätnud :P
Peab hakkama seal rohkem käima
Ja kõiksugu uut kraami testima :P
Nii, siis helistas Märt ja tegi pakkumise, 
Millest oli raske keelduda :D
Ehk siis, Maarja peale, 
Tüdrukud kantsi ja siis Trumanite juurde.
Ma jõudsin maja ees peast halliks minna 
Ja kolm korda plaati vahetada.
Aga lõpuks nad tulid. 
Natuke veel ja ma oleks minema sõitnud vist :D
Enivei, tänutäheks ma sain tasuta kantsi, 
Mis on alati kasulik boonus...
Ja piletiraha sain hoopis Necro Strike'i plaati investeerida.
Meil on nüüd ühisplaat, 
Mis meid sõrpuskonnana ühendab :D
Ootamine oli igavapoolne, 
Aga kui muusika toimuma hakkas, 
Siis oli tore :D
Mulle meeldisid kõik, 
Tegelt ka.
Ja pilti sai ja...
I'm pleased :)
Kulus ära end poolhaigena välja vedada.
Isegi kui pool õhtut olid kahtlased külmavärinad, 
mis tavaolukorras oleks palavikku tähistanud, 
Aga kes teab, äkki seekord olid muusikast :D


♥ ♥ ♥


Inimeste jälgimine on halenaljakas töö.
Lõppkokkuvõttes tahavad kõik kellegi tähelepanu.
Esmapilgul see nii ei tundu, 
Aga lõpuks taandub kõik just sellele.
Kogu kummaline käitumine, žestid, draama, 
Konfliktid, piinlikud olukorrad...
Need kõik tekivad tähelepanu võitmiseks.
Ja kui sa vaadata viitsid, 
Tulevad kõik jooned ja sidemed nii selgelt välja, 
Et kummaline on, kuidas neid kohe märgata pole.
Kes kellega käib, kes keda tahab, 
Kes keda ei salli, kes tunneb end kõrvalejäetuna, 
Kes tahab, et KÕIK teda imetleksid...
Nii ilmselge.
Inimesed on PALJU vähem müstilised, 
Kui nad ise arvavad.
Kui vaadata oskad, öeldakse sulle kõik.


♥ ♥ ♥


Ma tahan tegelt kohutavalt
Tallinna ja Solarisse 
Ja tahan Alice'it näha. 3D-s! :D
Et kusagilt tuleb see raha leiutada vist ikka.
Teeme teoks :)

No comments: