Feb 6, 2010

Hea, hea päev

Kõik oli väga PRO.
Tõesti oli.
segi jube onu liinibussis ei rikkunud seda :)
Tallinn oli vahelduseks täitsa lahe, 
Solaris on  cool, 
Raamatupood oli ülim 
Ja Avatar 3D-s oli ka päris hea.
Kui Hollywoodilik etteaimatavus välja jätta :)


♥ ♥ ♥ 


Etenduse kohta on mul nii palju öelda, 
Et ei teagi kohe, kust ja kas alustada.
Mingi...
Noh, ma pole üldse eriline Murutari fänn, eksju...
Ja see...
Suht kibestunud feminism, 
Mida selle tüki igast poorist immitses...
Lihtsalt ei läinud mulle väga peale.
Võib-olla ma pole sellele levelile jõudnud veel ja ei mõista, 
Aga mulle tundus see värk suuremalt jaolt lihtsalt
Mingi keskeakriisis vaevleva naise ulgumiseni, 
Kusjuures kõigis probleemides, mille üle ta kurdab, 
On tal endal päris tõsiselt käpp sees.
Noh, et mees on keskpärane ja ei püüdle kuhugi, 
Ei armasta teda ja tema ei armasta oma meest
Ja lapsed on nõmedad ja ei hooli
Ja et ta on end ribadeks töötanud ja tal pole millekski aega.
Suhtumise küsimus, ütlen mina.
Ja mitte keegi ei suuda sind igavesti jumaldada, 
Kui sinust on saanud mingi vinguv neurootikust karjäärimaniakk.
A price to pay, I guess.
Ma ei tea.
Võib-olla ma olen liiga toores ja noor veel selliste asjade jaoks.
Mhehh.


♥ ♥ ♥


Hea päev ikkagi kokkuvõttes.
Kadit sai näha ja Kära oli mõnusalt sobiv hilisõhtuse kohvitassi taga tiksumiseks.
Kella poole üheteist ajal olin kodus juba ja nüüd ketran voodisse end.
Mul on parim seis hetkel :D
Tõesti on.
Ja parimad inimesed.

2 comments:

Anonymous said...

Lugesin seda, ja mu tuju muutus heaks!

Arbuusisuhkur said...

:):) Siis on asjal veel boonus ka küljes. Et seda head tuju nüüd kohe jätkuks! :D