Feb 18, 2010

Kui... Või siis ka mitte.

Ma olen täielikult, lõplikult ja arvatavasti, 
Mis siin ikka eitada, parandamatult haige.
Vastlapäev on mu maha niitnud :D
Öelge veel, et värske õhk on kasulik!
Öelge veel, et füüsiline tegevus on tervislik! :D
Pffff...
Ühesõnaga, ma olen oma vähesedki ajud 
Tänase päevaga välja nuusanud.
Kurblik on olla :)

♥ ♥ ♥

Minu päev on täna keerelnud ümber raamatute.
Isegi, kui ma terve varanduse sinna alla matan, 
Ei jaksa ikkagi ära oodata, et saaks oma viimased leiud kätte juba :)
No tõesti-tõesti, 
Need on kõik nii meeletult head ju :D
Ja siis tekkis mul mingi idee tööl, 
Kui perfect oleks kunagi töötada mõnes kohvikus, 
Mis oleks samal ajal antikvariaat.
Kindlasti mõnes korralikus ajalooga puumajas, 
Et kogu asjal selline "oma loo hingus" küljes oleks...
Ja ühendaks mu kaks suurt kirge :D
Et hea toit ja hea kirjandus.
Ümmarguselt nagu taaskasutuskeskus, 
Inimesed tooksid oma vanu raamatuid sinna, 
Seinad oleks riiulitega kaetud...
Igaüks võiks omatoodud raamatusse veel mingi pühenduse vms ka kirjutada, 
Mulle näiteks tohutult meeldivad igasugused pühendustega raamatud, 
See annab asjale kohe uue mõõtme :)
Ja siis saaks seal lihtsalt istuda, teed juua, süüa
Ja seinalt võetud raamatuid lapata.
Kui miski meeldib, saad selle sümboolse hinna eest koju viia.
Minu arust suht ideaalne koht.
Mina veedaksin küll sellises kohas aega :)
Rrrhh, unistused-unistused...

♥ ♥ ♥

Ja siis veel raamatute teemal...
Mul on siiani keldris vedelemas need raamatud, 
Millest eelnevalt juttu oli, 
Ehk need siis, mille ma oma riiulist ruumipuudusel välja praakisin...
Kui keegi peaks siiski huvituma või nii...
Mõelge välja, kuidas soovite kätte saada ja paneme asjad liikuma :)
Panen meeldetuletava pildi ka igaks juhuks juurde:
 
 
Pean küll hoiatama, et midagi on sellest kuhjast
Juba minema ka viidud...
Fox näiteks käis nad oma teadva pilguga üle
Ja viis päris kena kuhjakese enda juurde :P
Ja ma hetkel ei oskagi kindlalt öelda, 
Mis mul sealt puudu on.
Pilti ka nagu ei viitsi sinna külma keldrisse tegema minna :P


♥ ♥ ♥


Ja lõpuks veel palve ka...
Kui kellelgi on mingeid väga häid raamatu-soovitusi, 
Siis visake minu suunas teele...
Tahaks midagi tõeliselt head
Oma tõeliselt kehva enesetune juurde :)

No comments: