Feb 20, 2010

Please give me something

'Cause you give me something
That makes me scared alright...

♥ ♥ ♥ 

Mulle meeldis eilne õhtu.
Meeldis väga.
Mul on ikka nii palju, 
Mille eest tänulik olla.
Mul on nii palju nii erilisi inimesi.
Kõik langeb lõpuks sellele, eks?
Lõpuks on tähtsad ikka ainult inimesed, 
Need, kes innustavad sind kaugemale
Ja toovad su tagasi koju.
Lõpuks on ainult see tähtis.
See soojus ja armastus ja see aeg...
Ma ei vahetaks seda millegi vastu.


♥ ♥ ♥


Mul on rohkem kui kaks õde, teate seda?
On nemad, kes on mu õed verepoolest, 
Need kaks, kes jäävad alatiseks
Ja kellest ma õnneks lahti ei saa :D
Ja on need teised. Kaks.
Kellega meil pole mingit geneetilist sidet, 
Aga keda ma hindan sama kõrgelt.
Ja kes peavad kõvasti vaeva nägema, 
Et minust lahti saada :)
Ja kes minu jaoks jäävad alatiseks.
L, sinu suvised sõnad...
Need on kõige parem asi, 
Mida sa mulle kunagi anda saaksid.
Ma ei tea, kas sa mäletad, 
Aga mina pole kunagi unustanud :)
Ja ma tõesti, päriselt ka, 
Ei tea, mida ma oleksin teinud
Või kus ma üldse oleksin,
Kui ma poleks sind leidnud.
Sa oled mind läbi aidanud meeletult rohkemast, 
Kui sa ise usudki.
Sa tähendad rohkem, kui ma kunagi olen sulle tunnistanud.
Aga ma olen alati arvanud, et sa tead niigi...
Ja ma pole kunagi leidnud neid päris õigeid sõnu.
Lihtsalt...
Me olemegi õed. Kõiges, mis loeb.
Armastan.
Ja R...
Kui sa seekord teeksid ise esimese sammu...
Ja me kunagi end kokku võtame
Ja saame tõeliselt rääkida.
Sellest, mis juhtus...
Ma ei tea, mis saab, 
Aga sa jääd alati eriliseks.
Ja õed kaklevad, õed lepivad...
Võib-olla me kasva(si)me lahku, 
Aga sa oled alati õde.
Me peame veel üksteisele natuke aega andma.
Ja siis aega leidma, 
Et midagi ära klaarida.
Aga see tuleb.
Sa tähendad palju.


♥ ♥ ♥


I'm just a confused little girl.
And the world seems so big.
But my friends and some time
Will get me through :)

No comments: