Feb 16, 2010

Keep it coming, yeah, keep it coming...

Ma piilusin tagasi ja avastasin, 
Et korralikku, läbinisti masendavat posti pole siin olnud
Juba ligi kaks kuud :P
Saavutus :D
Ma ei hakka täna ka seda streak'i rikkuma siis :P


♥ ♥ ♥


Mul on hektel mingi täielik Velvet Revolveri-periood
Ja täielik olümpia ignoreerimine.
No ausalt, ma lihtsalt ei suuda ühegi ala nimel
End teleka ette kleepida.
Isegi Šmigun-Vähi (sul on õigus, Leeni, see kahe nime värk on nõme!:D)
Võidust kuulsin Birxilt, kui ta õhtul helistas.
Ma pigem istun netis, 
Kirjutan siia mõttetusi
Ja kuulan kõrvaklappidest täiel aurul VR-i.
Ja hea on.
Ja kui aega üle jääb, vahin hoopis Investigation Discoveryt
Sest kõik need detektiivi-realityvärgid on eluhuvitavad.

♥ ♥ ♥

Ma tahan midagi teha. 
Kuhugi minna.
Ennast maandada mingi tegevusega.
Kui muud võimalust pole, 
Siis kasvõi klubitama kuhugi :D
Aga olgem ausad, 
Mul tulevad need klubituuris just keset nädalat, 
Kui puudub võimalus
Ja kui nv kätte jõuab, võimalused tekivad, 
Siis on mul tuju ka juba ammu kadunud.
Tüüpisch :P


♥ ♥ ♥

Natuke eye candy't ka teile:





P.S. Keegi, KEEGI blokkige minu eest Krisostomus ära.
Pliis. Ma tellisin just kaks maailma vajalikemat raamatut.
Aga kes nende eesr maksab, jääb praegu ähmaseks :D
Samas, Kurt Cobaini isiklikud päevikud ja biograafia
On asendamatud lisandid mu muidu nii ilusasse biograafiate listi :)
Gaaad, ma olen lootusetu :D

No comments: