Jan 6, 2011

You don't understand

Mul on lihtsalt nii hea olla hetkel, 
Et kusagil sügaval hinges on valus.
Mul on lihtsalt nii halb olla hetkel, 
Et kõhulihastes ja kopsudes on valud.

Laiemalt:

Meie mini-roadtrip/pulmareis/kohustus/ema Soome viimine
On nüüd läbi. Ja läks kenasti. 
Ma muidugi suutsin seal karmis porokliimas
Oma aastavahetusest niigi laastatud tervise päris ära tappa.
Ja vaesed ema ja Märt pidid siis minuga ruumi jagama seal 
Ja öösiti magada saama kuidagi :D
Ma ikka üldse ei kadesta neid.
Ma ei kadesta tegelikult ennast ka.
Sest hingamine on oluliselt raskendatud
Ja mu kõhulihased on suurest köhimisest ribadeks juba.
Laevasõit tagasi oli üks igavene nuhtlus, 
Ma ei saa aru, mis karnevaliks enamus reisijaid valmistunud olid
Ja miks kuradi pärast peaks laeval olema parfümeeriapood, 
Millest ilma gaasimaksita möödudagi ei saa??
Päris hull.


Samas.... Õnnelik olen ma ka.
Ja väga rahul.
Lihtsalt, kuidagi ülev ja õnnis tunne on :)
Mul on nii palju olulist, 
Nii palju olulisi inimesi...
Ma olen lihtsalt üks damn lucky girl.


Tooge nüüd ainult mu tervis ka tagasi :D


Kallistan.

No comments: