Jan 12, 2011

Stay with me...

Oleks tahtnud siia ühe korraliku pika vingumise kirjutada, 
Lahata oma rasket elu ja paha maailma...
Aga vot kiuste ei tee seda.


Sest hoolimata kõigest sellest ebameeldivast, 
Mis mu sees ja ümber on, 
Enamus on siiski hea ja ilus ja armas :)


Ma tahan hea filmi peale panna, 
End teki sisse kerida, kruusi kuuma teed võtta
Ja lihtsalt olla ja tiksuda.
Ja ma tahan oma inimesi hästi-hästi lähedale.
Et nad mulle oma kohaloluga kinnitaksid, 
Et kõik on hästi ja endine.
Sest hetkel...
Hetkel ei taha ma mitte midagi rohkem, 
Kui rahu ja naeru ja üht suurt-suurt kallit.


Ma olen lihtsalt hästi väsinud ja kummaline täna :)


Aga teate mis?
Elu on nii pagana ilus siiski
Ja kusagil seal, kaugel või lähedal, 
On inimesed, kes teevad selle kõik veel paremaks :)


Kallistan hästi-hästi-hästi kõvasti.




Sometimes I wish I could promise you forever.
I can't. But the intention is there.
It has to be enough. For now.
 

No comments: