Jan 31, 2011

Mr Sandman bring me a dream...

Täna oli üks sürreaalsemaid päevi.
Emotsionaalses, dimensionaalses ja füüsilises mõttes.
Liiga palju maailmu sai ühtekokku segatud.
Liiga palju erinevaid tundeid ja seinast seina mõtteid.

Ma otsustasin ära.
Ja tahtsin tegelikult ainult öelda...
Kui te sel aastal ühe filmi vaatate, 
Las see olla Mr Nobody.
Sest see film... Liigutas mind tuhandel moel, 
Mida ma uskunudki poleks.
Ja pani mu pähe mõtteid, mis seal alati on olnud
Ja keeras mu natuke pahupidi.

Jah, meil on liiga palju võimalusi, 
Liiga palju valikuid ja liiga palju tulevikke, 
Et neid kõiki läbi elada ja neist parim leida...
Aga mina tean ühte:
Ma armastan ja olen õnnelik
Ja seega õigel teel. Kuhu iganes.

Kui see film sulle pooltki nii võimsalt mõjub, 
Siis oleme me tõesti hingesugulased.

No comments: