Jan 29, 2011

Hold me now... It will be a while before we meet again...

Minu maailmas on hetkel lilled ja päikesepaiste.
Kõik on lihtsalt tüüne ja rahulik
Ja ma kavatsen sellest maksimumi võtta, 
Enne kui kõik jälle hektiliseks ja valjuks muutub.

Muusika on ikka kõige parem palsam hingele.
Kui on kummaline või valus või ebamugav olla, 
Siis on vaja ainult üht väga õiget meloodiat, 
Et asjad paremaks saaksid.
Aitähh selle loo eest.
See tegi mu päeva täna :)

Kui keegi nüüd kusagilt natuke tarretist välja võluks
Ja laseks mul lihtsalt lill olla...
Ma loodan, et see seisund nüüd veidi aega kestab...
Sest mul on liiga hea, et liigutada :D

Öelge veel, et ma pole psühh...
Tujud kõiguvad servast servani minutitega.
Kas kõik või mitte midagi
Ja otsus tuleb sekundite jooksul.
Ma lihtsalt olengi selline...
Keeruline.

No comments: