Jan 8, 2011

Can we pretend that...

I can't help being me.
With all my childhood issues and the need to protect and worry.
I can't help being weird and desperate and silly sometimes.
I just really need to know everything's under control :)

Täna oli hea päev.
Oli küll.
Isegi kui ma pole veel lähedalgi terve olemisele
Ja isegi kui Märt tappis mu viimased soengujäänused sellega, 
Et oli ülihoolitsev ja toppis mulle väga purjuspäi mütsi pähe.
Polnud kena. Kohe üldse :D
Maarjat oli supertore jälle näha ja update kuulda...
Ja Kender oli kohal ja...
Lõppkokkuvõttes ma olen nõus isegi selle 2 eurise piletiga, 
Et neid kõiki kohata ja kallistada ja.. :)
It was nice.

Täna avastasin, et ma ikka tegelikult väga igatsen neid aegu, 
Kus terve seltskond oli koos ja elu oli lill ja...
Mitte, et see praegu poleks, 
Aga lihtsalt.. Teistmoodi on.
Ma igatsen aegu, kui kõigil oli aega 
Ja inimesed ei elanud veel erinevates Eesti otstes
Ja ei kadunud kusagile kaugele pikaks ajaks ära.
Ma igatsen seda... Ühtsust.
Mis nüüd vaikselt kaduma hakkab.
Ja mulle see ei meeldi, isegi kui ma sinna midagi parata ei saa
Ja muutused tegelikult ainult paremuse poole viivad :)
Nii isekas olengi :D

Kui võimalus oleks, korgiks veini lahti, 
Võtaks nad kõik kokku ja teeks mingi küünlavalgusõhtu, 
Et saaks kõvasti rääkida ja update'ida ja olla.
Ja pitsat telliks ka, sest ma olen juba mitu päeva pitsast unistanud :D
Või isegi parem variant: veaks nad kõik siia lund vedama ja orjama
Ja teeks pärast hunniku kotlette ja kartuliputru 
Ja kui keegi keldris korgid ära parandab, siis teeks sauna ka.
Vott. Idee.
Aga reaalsuses kobin ma magama nüüd
Ja näen neid kõiki kunagi hiljem.

Head ööd! :)

 

No comments: