Jan 30, 2011

When it's right, it's right

Üle pika aja jälle üks imenaljakas õhtu. 
Foxy saabus Eestisse, 
Saime vägevad kingid ja asjad...
Ja rahvas oli tore
Ja Kantsis sai nalja
Ja üldse ma olen kõigega väga rahul.

Kõige lahedam oli muide see, 
Kui Kantsis sai kooliaegseid kekatunde meenutatud :D
Me olime kõik ikka supersportlikud ja värki :D
Ahh, lihtsalt chill ja mõnus oli.

Meie juures oli ka kõik üüberlahe
Kuni ma koju saabusin öösel linnast
Ja avastasin, et meie maja on sõjatander :D
Õnneks olen ma oma elus hullemat pilti ka näinud:
See oli meie 2009. aasta jõulude ajal, 
Kui köögis avanes veel kolm korda hullem seapesa :D
Olin kena ja armas ja koristasin kõik ära.
Tähelepanematusest tingitud pisivead kirjutage väsimuse arvele :)

Ootan nüüd lihtsalt üliväga neljapäeva, 
Kui on teater ja ma saan Foxy kingitud uue nunnu käekotiga uhkeldada
Ja reedet, kui me lähme Tartusse ja oleme ise nunnud :)
Tahan juba väga-väga Tartus chillide jälle.
No lausa haigettegev igatsus tekib mul selle linna järele, 
Kui seal liiga kaua käinud pole :)

Täna oli tõesti mõnus.
Kohe päriselt.
Aitäh teile, mu kallid ja kallimad, 
Et te selle aja nii kvaliteetseks tegite!
Kallin hästi kõvasti.
Head ööd, ilusaid unenägusid!

No comments: