Jan 28, 2011

Minema, minema siit...

Ma tahaksin kohe alguses esineda avaldusega:
Jahhh, te kõik, kambakesi, üksikuna, massidena, eraldi, 
Võite läheneda mulle ja rääkida minuga, 
Kui teil on selliseid vähem või rohkem fataalseid muresid.
Ma olen üldiselt täiesti fenomenaalne kuulaja ja värki. 
Ausalt. Mind on juba üsna raske šokeerida ka.

Ma paluksin mitte läheneda mu blogile vastutustundetult
Otsingutega: Tahan end ülesse puua
Ja jätta mind siis siia muresse aelema.

Find help.
It's that easy. 
Esimene liigutus on kõige raskem, 
Aga edasi läheb palju kergemaks, ma luban.
Ja kusjuures ma olen täiesti veendunud, 
Igaühel oleks kusagil inimene, kellega end jagada.
Lihtsalt... 
Tuleb teha see esimene samm.

Ja nüüd põhiasja juurde:
Täna oli Paranormal Activity 2 õhtu.
Jeeahh.
Kodus üksi olemine pole vist hetkel väga soovituslik. 
Kriipi on veits.

Ja seda ka, et...
Hoidke ennast, okei?
Palju neid igasuguseid tapmis- ja mõrvasarju vaadates
Saab sinust kas sarimõrvar
Või paranoiku.,
Ma kaldun hetkel teise variandi suunas.
Igasugused hullud mõtted tulevad...
Pole ime, et mul need vastikud uned on.
Peaks vähendama nende algallika tarbimist :D

Üldiselt, mu point oli:

Ilusaid unenägusid, mu kallid ja veel kallimad
Ja olge ikka õnnelikud ja päikeselised, okei? :)

No comments: