Jan 26, 2011

Hurts quite bad...

Et siis Hurts. Täna. Kalevi Spordihallis.
Tahaks kohe ära öelda, 
Et ülilahedad olid õhtu juures kaks asja:
Bänd ja seltskond.

Kogu korralduslik pool lonkas kahe jalaga
Ja seda oli suhteliselt häiriv läbi elada.
Esiteks, halli parklas oli rohkem lund kui autosid
Ja väga muheda moega kollastes vestides tüübid
Väikeste sildikestega, kes nimeliselt ehk parkimiskorraldajad olid, 
Seisid omal muhedal moel lihtsalt tikksirgelt aukudes, 
Kuhu mitte mingil juhul parkida ei tohtinud.
Ja see oli kogu nende töö.
Väga nunnu.
Et siis parkimise asemel oli lihtsalt ekskursioon parklas
Ja siis linnapeale tõelist parkimiskohta otsima.
Mis viis selleni, et me töllasime mingite jubedate paneelikate vahel
Terve igaviku, mingi bemmivend sõimas näo täis
Ja lõpuks saime kena kohakese tasulisse parklasse.
Täname siinkohal jumalat mobiilse parkimise eest.


Ja siis oli garderoob...
No andke armu...
Igaühelt kooriti euro, 
Et nad saaks oma joped ära anda
Ja kontserdi lõpus koos ülejäänud paarituhande inimesega 
Tunnikese puntras passida ja oodata, et see wonderful life mööda tiksuks.


Sõnaga:
Õnneks, ÕNNEKS oli mul tõesti lahe rahvas
Ja ma tõesti armastan seda bändi
Ja seega minu kogemust kui sellist see äparduste jada ei rikkunud, 
Aga no kui juba korraldada, 
Äkki korraldada hästi?
Ja nende eurtside eest, mis nad garderoobis teenisid, 
Oleks võinud rohkem töötajaid sinna palgata.
See oligi kõige tapvam osa vist, 
See seismine ja suremine seal.


Aga helgematel teemadel:
Sõit oli oosom ja bänd oli ikka väga-väga hea!!
Ja ma olen tegelikult ülirahul, et ma läksin, 
Isegi kui ma linnas sõites karjusin ja ebaadekvaatne olin :D
Ärme sellest trammiteest enam iial räägi, okei? :D


Ilus õhtu...
Nüüd siis 3. veebruar ja teater
Ja 4. veebruar ja Tartu ja Jägermeistri Rock Liiga :)
Ai, mulle meeldivad head plaanid :D

No comments: