Jan 1, 2011

Happy New Year!!!!!

Nii. 
Ja me ei räägi eilsest õhtust mitte kunagi-kunagi.
Ever.
See on täielik tabuteema
Ja mitte keegi ei küsi mult, 
Kuidas õhtu oli või mis ma tegin.
Jahh.

Aga nohh, samas, 
Ülilõbus oli esimesed kaks tundi.
Peale seda läks veidi allamäge.
Või palju isegi,
Hea uudis on, et aasta esimesel päeval mina pohmakat küll ei põe :D

Kahjuks ei õnnestunud mul isegi mälukat hankida
Ja seega mäletan ma iga viimast kui kohutavat detaili.
Mitte kunagi enam ei võta ma uut aastat vastu :D
Armas jumal...

Aga eeenivei.
Head uut kõigile ja et see tuleks siis oluliselt vägevam 
Kui eelmine aasta :D 

Kes tahab täna midagi ilusamat ja viisakamat teha?
Andke teada. Tahaks kuidagi maha pesta endalt
Eilse katastroofi valusad jäljed :D


Appppi, mis ma küll teinud olen... :D
Naera või nuta.

No comments: