Jan 17, 2011

Enam ei oskagi nagu muud teha kui naerda.
Ma ikka suudan, see on vaimustav lausa.
Viis ööd ülevalolekut on mingi omamoodi rekord vist
Ja ses mõttes pole ka ime, 
Et ma eile õhtul trepist külili alla tulin.
Mõnes kohas on verevalumid tänaseks juba väga hästi nähtavad.
Ma olen väsinud ja kohvist üledoosis
Ja ma tahan lihtsalt rahulikult magada, 
Aga ei saa, No ei saa. Pole võimalik, pole ette nähtud.

Vastikult paksule lumekihile on millalgi jääkoorik peale tekkinud
Ja nüüd on küll nii, et...
Ma ei saa veeämbrit rõdult kätte, 
Sest see on jäätunud lumes kinni
Ja ma ei saa lund rookida, sest see on jääs
Ja ma ei saa autosid kätte, sest need on ka jääs.

No okei, tegelt ma pole väga proovinud ka.
Vastik on olla lihtsalt
Ja kui on üks asi, mida ma ei salli, 
Siis on see elamine mingis hägus, 
Kui tähelepanu- ja mõtlemisvõime pole sisselülitatud.

Niuniuniuniuniuniu.
Tahaks end korralikult täis juua
Või korralikult nutta
Või korralikult tappa anda kellelegi.
Või kõike korraga, suits me just fine :D

No comments: