Jan 2, 2011

Praktiliselt nagu armastus.

Uskumatu, et juba homsest muutub kõik.
Mul hakkab sees keerama, kui sellele mõtlen.
Siiski väga-väga suur muutus, 
Väga suur asi.
Väga suur väikene reis.

Eilne oli üllatavalt mõnus, 
Lihtsalt selline pohmane ja uimane tiksumine, 
Hea muusika, palju pohmanalju
Ja maailma kõige naljakam Kantsi-õhtu.
Mina kägistasin Märti salliga
Ja tema tahtis mul sellepeale juuksed välja rebida.
Minu kallal pole juba ammu nii palju kuritegusid sooritatud :D

On uus aasta, on uus algus
Ja ma tahan nii palju vana ja head endaga kaasa võtta.
Nii palju olulisi inimesi, nii palju olulisi hetki.
Nii palju suuri tundeid ja mõeldud mõtteid.


Palju on muutunud, palju muutub, 
Aga on asju, mis jäävad ikka samaks.
Ma kardan tegelikult päris väga 
Jääda sõltuvaks ja muutuda mingiks...
Mingiks meeleheitel koduperenaiseks :D
Aga eks me lahendame need probleemid, kui need tekivad.
Ma luban, et ei muutu liiga tüütuks.


Armastada, mu sõbrad, on üllatavalt lihtne.
Ja armastades on üllatavalt lihtne olla õnnelik.
Lapsed, loomad ja ullikestest sõbrad, 
Nemad hoiavad jätkuvalt noorena
Ja lahutavad meelt :D

No comments: