Jan 23, 2011

Capture life

Viimased päevad on olnud väsitavad ja tegusad, 
Aga hea uudis on, et mu juuksed näevad täiega head välja.
Tähendab, see 24 eurtsine juuksevahend, 
Mis ma ükspäev juuksurist ostsin, mõjub. 
Või siis on mul lihtsalt enda suhtes väga positiivne tunne:D

Natuke-natuke veel ja siis on Hurts ja Tallinna-tripp.
Ootan üliväga. 
Ma lihtsalt kohe väga tahan midagi tõeliselt lahedat
Ja mingit tõeliselt tegusat õhtut, 
Mitte vaikset tiksumist, ülla-ülla :D


Ja siis veel seda et...




My favourite way to spend time is wasting it with you :)




Ma väärin küll nii ägedaid sõpru, 
Vahel väärin paremaidki, 
Näiteks siis, kui MÕNI mu auto saiapuru täis puistab, 
Kuigi on siiralt LUBANUD, et ta seda ei tee.
Aga tahtsin lihtsalt mainida, 
Et te olete hinnatud küll, 
Isegi kui te olete nõmedad ja lohakad :D

No comments: